Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Goedkope vliegtickets Hawaii

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Re: Goedkope vliegtickets Hawaii

Bericht door Stan.Gobien »

Wel ik ben ook nog op zoek voor accommodatie op Maui en Oahu. In Maui denk ik iets te zoeken in Kihei of Lahaina.
huubbomhof
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door huubbomhof »

Laredo schreef:Het was mij ook opgevallen en wij overwegen nu ook om losse tickets te boeken ipv een hotel/vlucht combi. Twijfel alleen nog over de data. Die prijze met USairways kan ik zo 1-2-3 niet vinden, waar zie jij die en voor welke data?

Op het forum zie ik weinig recensies van hotels op Oahu, maar ook niet op 1 van de andere eilanden. Iemand tips voor een week Oahu en een week Maui? Reisdata eind april 2013.
Wij zitten eind april op Oahu in het queen kapiolani hotel. leek ons een redelijke optie..

Groetjes
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

@Laredo, voor eind april zou ik niet zo lang wachten met boeken. Je zit gelukkig niet in het hoogseizoen, maar Hawaii is meestal duur vergeleken met de rest van de VS.
Afbeelding
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

Thanks Guinevere! We hebben besloten toch niet naar Hawaii te gaan vanwege tijdsgebrek. We hopen er een andere keer alsnog naar toe te kunnen gaan maar dan meer tijd te hebben voor deze verre bestemming met 11 uur tijdsverschil. Vooral de tijd na de vakantie was te kort waardoor we eigenlijk na 1 dag weer zouden moeten werken. Nu gaan we een cruise maken vanuit Fort Lauderdale naar diverse Caribische eilanden, ook vast mooi! Hier kunnen we wel wat tips bij gebruiken....zie http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 11&t=45786
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Jammer, maar zo als ik het hoor wel een goede beslissing. Het tijdsverschil met NL is echt niet misselijk en om dan gelijk weer terug naar werk te moeten ... :shock:

Je andere reis klinkt ook heel leuk! Heel veel plezier alvast.
Afbeelding
Matan
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matan »

Hier geprofiteerd mid december van een goedkope fare via Iberia en AA. Ik heb 515 euro betaald voor Madrid naar Honolulu. De vlucht van Brussel naar Madrid apart geboekt en dit kwam neer op 107 euro.
Nu heb ik wel wat pech natuurlijk met de stakingen, maar momenteel zijn mijn vluchten gelukkig de dans ontsprongen in het doorgaan(vertrek 3 maart).
JohanX
Amerika-ontdekker

Bericht door JohanX »

Wij hebben door de lage vliegprijzen ook maar besloten naar Hawaï te gaan. Vertrek 2 maart :hello1:
bjornricardo
Amerika-ontdekker

Bericht door bjornricardo »

In januari kon ik makkelijk tickets krijgen onder de 800.nu kosten alle tickets 200 meer,zeker met 4man een dure grap.wij willen pas 1 september gaan dus tijd hebben we nog.denken jullie dat de prijs gaat dalen?wellicht tips van goede zoeksite, gebruik nu kayak.com
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Begin januari zijn er bij vele maatschappijen leuke acties. Voor september verwacht ik niet dat de tickets plots nog 200€ zullen zakken, gewoon iedere dag controleren of eventueel eens andere luchthavens proberen.
bjornricardo
Amerika-ontdekker

Bericht door bjornricardo »

Stan.Gobien schreef:Begin januari zijn er bij vele maatschappijen leuke acties. Voor september verwacht ik niet dat de tickets plots nog 200€ zullen zakken, gewoon iedere dag controleren of eventueel eens andere luchthavens proberen.

Ben nu al een tijdje iedere dag aan het kijken maar de tickets stijgen stijgen dus ik zit al naar een alternatieve vakantie te kijken. vanuit dusseldorf of amsterdam, brussel, parijs noem maar op zijn de tickets gewoon te duur tegenover in januari. Waar ik makkelijk tickets voor 720 kon krijgen. Nu ligt dit rond 1080 met een mindere vlucht. Wacht nog een kleine maand dan zal ik een andere vakantie boeken. Jammer voor Hawaii!
r1mario
Amerikafan

Bericht door r1mario »

Ik wil in april terug naar Hawaii, heb alleen maui nog niet gezien dus daar wil ik heen. Vanaf maui wil ik ook molokai bezoeken.
Heb nu tickets gevonden vanaf london naar maui voor 785 euro en voor 110 euro een retourtje london. Mooie prijs opzich, en ben aan het twijfelen of ik moet wachten op mooie prijzen in januari.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Let wel op dat je 2 aparte reizen boekt en dat de aansluiting in Londen niet gegarandeerd is. Je wordt dus niet overgeboekt op een andere vlucht als je door vertraging een aansluiting mist. Zoek dus liever een reis die op 1 ticket geboekt is.
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

+1 Om de reis in 1 ticket te boeken.
Om te vertrekken in April lijkt mij dat de prijzen in januari niet meer zullen zakken. Ik vermoed dat in januari er misschien promoties voor de zomervakantie zullen zijn.
r1mario
Amerikafan

Bericht door r1mario »

mtl schreef:Let wel op dat je 2 aparte reizen boekt en dat de aansluiting in Londen niet gegarandeerd is. Je wordt dus niet overgeboekt op een andere vlucht als je door vertraging een aansluiting mist. Zoek dus liever een reis die op 1 ticket geboekt is.
Er zit ruim voldoende tijd tussen aankomst london en vertrek vanuit london rchting de VS ( wij willen er zelfs overnachten). Op de vlucht van London naar Maui zitten wel tussenlandingen die mij erg krap lijken, maar in dat geval wordt je wel overgeboekt op een andere vlucht omdat het 1 reis betreft.
r1mario
Amerikafan

Bericht door r1mario »

Stan.Gobien schreef:+1 Om de reis in 1 ticket te boeken.
Om te vertrekken in April lijkt mij dat de prijzen in januari niet meer zullen zakken. Ik vermoed dat in januari er misschien promoties voor de zomervakantie zullen zijn.
Ik hoop dat ze wel zakken, in ieder geval niet stijgen want kan pas boeken rond januari / februari vanwege mijn werk.
r1mario
Amerikafan

Bericht door r1mario »

Ik ga volgende week nog even op de vakantiebeurs kijken en daarna ga ik boeken voor begin april. Zit nu te twijfelen of ik vegas of san fransisco een paar dagen aandoe of dat ik direct naar maui ga. Alleen 2,5 week maui wordt misschien wel lang. De tickets zijn wel duurder als ik las vegas of san fransisco voor een paar dagen als tussenstop neem.
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Jaaaa, ik kan ook weer op zoek!! 8) Mijn vakantieverzoek is net goedgekeurd, dus nu duimen dat we een mooie deal kunnen vinden.
Afbeelding
r1mario
Amerikafan

Bericht door r1mario »

guinevere schreef:Jaaaa, ik kan ook weer op zoek!! 8) Mijn vakantieverzoek is net goedgekeurd, dus nu duimen dat we een mooie deal kunnen vinden.
Ga je voor Hawaii?
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Yep! Ik zit helaas aan bepaalde data gebonden en ga al in Maart vertekken, dus ik ben bang dat het een dure grap gaat worden. Het liefst zou ik op Maui vliegen om daar de Valley to Sea half marathon te lopen en dan vanaf Kona weer terug vliegen, maar dan gaan de prijzen nog meer omhoog. Ik kijk het denk ik nog even aan voordat ik de hele planning omgooi en gewoon retourtjes HNL boek.
Afbeelding
r1mario
Amerikafan

Bericht door r1mario »

guinevere schreef:Yep! Ik zit helaas aan bepaalde data gebonden en ga al in Maart vertekken, dus ik ben bang dat het een dure grap gaat worden. Het liefst zou ik op Maui vliegen om daar de Valley to Sea half marathon te lopen en dan vanaf Kona weer terug vliegen, maar dan gaan de prijzen nog meer omhoog. Ik kijk het denk ik nog even aan voordat ik de hele planning omgooi en gewoon retourtjes HNL boek.
Tickets voor maart zijn wat duurder dan voor april dan? Kan voor begin april met een beetje fatsoenlijk wachttijden voor rond de 950 euro naar kahului vliegen op het moment.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer