Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Goedkope vliegtickets Hawaii

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Re: Goedkope vliegtickets Hawaii

Bericht door Iris_1982 »

Absoluut prachtig! Volgens mij bestaan er ook geen lelijke eilanden in Hawaii :) Maar ik lees wel veel dat Oahu wat verpest is door toerisme en het drukste eiland is.
als ik jouw foto's zie, zal het ongetwijfeld heel erg mooi zijn maar ik denk toch dat we bij de keuze voor 2 eilanden nvoor Kauai en Big Island gaan. Big Island met name vanwege de manga ray dives en het vulkanenpark. En ik lees toch ook wel veel over mooie stranden daar.

Als ik een eerste schatting maak kunnen we vanaf Oakland airport voor 530 euro p.p naar Big Island vliegen. Vanaf daar dan 8 dagen later door naar Kauai
En vanaf daar een dag of 7 later terug naar Oakland. Is dat een beetje een redelijke prijs?
Vertrekken vanaf Oakland scheelt 100 euro p.p met San Francisco en met de BART doe je er eigenlijk net zo lang over om er te komen als naar SFO.

Als we voor 170 p.p AMS- SFO boeken en dan voor 530 Oakland - Hawaii en de binnenlandse vluchten daar, zouden we dus voor 700 euro p.p klaar zijn.
Volgens mij een heel mooi bedrag voor een vakantie naar Hawaii
Larsvh14
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Larsvh14 »

Voor 170 euro van Amsterdam naar San Francisco vliegen? Hoe kan dat??! :o
Moniekske
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Moniekske »

Wij hadden trouwens een cabin in Volcanoes NP, NAMAKANIPAIO CAMPER CABINS. Op loopafstand van het Jaggar Museum. Dus je kunt als het donker is even binnendoor naar de lavagloed lopen. Erg mooi onder de sterrenhemel.
Vooraf wat hout sprokkelen en vlees voor op de bbq kopen.
Het was 's nachts erg koud in de cabin, dus we hebben de dekens van het stapelbed ook gebruikt. Maar het is zeker een aanrader!

http://www.aquahospitality.com/monogram ... ampground/
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Die 170€ is hetgeen ze nog moet betalen na het gebruiken van gespaarde miles. Staat op de vorige pagina te lezen.

Wij zaten in een B&B in Volcano, "End of the road". Goed bevallen.

Als je 2 eilanden moet kiezen, dan maak je wel de goede keuze denk ik met Kauai en Big Island.

Wij betaalden 360€ p.p. in totaal voor volgende vluchten met Hawaiian:
ITO - OGG --> deze was vroeg in de ochtend
OGG - LIH
LIH - HNL
HNL - LAS --> deze was een overnight vlucht

Wat betreft Big Island is aanvliegen op Kona-Kailua en dan vanaf Hilo verder vliegen wel makkelijk zo kun je overnachten langs beide kanten op het eiland.
r1mario
Amerikafan

Bericht door r1mario »

Iris_1982 schreef:Absoluut prachtig! Volgens mij bestaan er ook geen lelijke eilanden in Hawaii :) Maar ik lees wel veel dat Oahu wat verpest is door toerisme en het drukste eiland is.
als ik jouw foto's zie, zal het ongetwijfeld heel erg mooi zijn maar ik denk toch dat we bij de keuze voor 2 eilanden nvoor Kauai en Big Island gaan. Big Island met name vanwege de manga ray dives en het vulkanenpark. En ik lees toch ook wel veel over mooie stranden daar.

Als ik een eerste schatting maak kunnen we vanaf Oakland airport voor 530 euro p.p naar Big Island vliegen. Vanaf daar dan 8 dagen later door naar Kauai
En vanaf daar een dag of 7 later terug naar Oakland. Is dat een beetje een redelijke prijs?
Vertrekken vanaf Oakland scheelt 100 euro p.p met San Francisco en met de BART doe je er eigenlijk net zo lang over om er te komen als naar SFO.

Als we voor 170 p.p AMS- SFO boeken en dan voor 530 Oakland - Hawaii en de binnenlandse vluchten daar, zouden we dus voor 700 euro p.p klaar zijn.
Volgens mij een heel mooi bedrag voor een vakantie naar Hawaii
Hawaii heeft idd geen lelijke eilanden, maar je doet er goed aan om naar big Island en kauai te gaan. Echt mijn favoriete eilanden. Maui, molokai en lanai ga ik over 4 weken bezichtigen dus mischien dat die big Island en kauai overtreffen maar dat wordt moeilijk. De manta ray dive is een ervaring die je nooit vergeet, echt super gaaf.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

We hebben geboekt! Althans: het deel AMS - SFO ligt vast. Heerlijk met de Flying Blue Miles
Nu de rest nog :) 530 euro kan dus wellicht nog goedkoper Stan gobien?

@Moniekske bedankt voor de tip! Klinkt goed die cabin! ik ga even een eigen topic openen zodat ik het vliegticketopic niet meer vervuil :)
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Ik vond toen dat wij inderdaad een goede deal hadden voor die binnenlandse vluchten.
Ik heb dat gewoon via de site van Hawaiian Airlines geboekt.
Onze periode was laatste week juni en eerste 2 weken juli.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer