Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Studeren Hawaii, huisvestiging?

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Plaats reactie
RJH
Amerika-newbie

Studeren Hawaii, huisvestiging?

Bericht door RJH »

Hey,

Ik studeer momenteel nog in Nederland, maar heb de mogelijkheid om volgend jaar een half jaar in het buitenland te studeren. Ik ga samen met een studie genoot een half jaar op Hawaii studeren aan de Hawaii Pacific University in Honolulu.

Nu ben ik een beetje aan het surfen op internet voor een huisvestiging, omdat off campus wonen eigenlijk net zo duur is als on campus. Ik ben dus opzoek naar een appartement/huis voor ons in Honolulu of East-Oahu. Alleen ik word niet veel wijzer van het internet!

Zijn er misschien mensen, die mij hiermee kunnen helpen?
Mickey84
Amerikafan

Re: Studeren Hawaii, huisvestiging?

Bericht door Mickey84 »

Ik kan je niet helpen, maar wens je wel ongelooflijk veel succes. Op Hawaii studeren is iets subliems denk ik.
fcolos
Amerikakenner

Bericht door fcolos »

RJH schreef:Hey,

Ik studeer momenteel nog in Nederland, maar heb de mogelijkheid om volgend jaar een half jaar in het buitenland te studeren. Ik ga samen met een studie genoot een half jaar op Hawaii studeren aan de Hawaii Pacific University in Honolulu.

Nu ben ik een beetje aan het surfen op internet voor een huisvestiging, omdat off campus wonen eigenlijk net zo duur is als on campus. Ik ben dus opzoek naar een appartement/huis voor ons in Honolulu of East-Oahu. Alleen ik word niet veel wijzer van het internet!

Zijn er misschien mensen, die mij hiermee kunnen helpen?
Probeer deze eens:
http://honolulu.craigslist.org/apa/