Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hoteltypes op de eilanden

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Plaats reactie
steson
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

hoteltypes op de eilanden

Bericht door steson »

Tijdens mijn reis naar de South Pacific verbleven wij meestal in kleine resorts met bures (Fiji) of fales (Samoa).
Ik zie bij de hotels op de eilanden van Hawaii dat de kamers in de hotels/resorts in gebouwen met verdiepingen zitten.

Zijn er op Hawaii ook hotels met aparte huisjes ?? Ik weet even niet hoe die huisjes dus op Hawaii worden genoemd.....
Het ziet er allemaal wat massaler en minder knus uit (voor mijn gevoel). Ik zie zelfs hotels met meer dan 400 kamers,
krijg dan al meteen een beetje het Dominicaanse-gevoel -> druk....
Sinds die laatste Pacific-reis zijn wij echt gaan houden van de wat kleinere hotels (op Samoa zelfs één met maar 10 fales),
maar zijn toch wel de luxe gewend met een eigen restaurant en ontbijt etc.

Iemand enige tips ??

Alvast bedankt !
8)
Sonja
september 2010: Zuid-Westen en Kauai/Maui
mei 2011: Florida en Bahama's
maart 2012: New York
september 2012: Mid-Westen en Oahu/Big Island
juni 2014: Florida
april 2015: Washington/Niagara Falls
September 2015: Noord-Westen en Kauai/Maui
jiejie
Amerika-expert

Re: hoteltypes op de eilanden

Bericht door jiejie »

Je bedoeld zoiets als dit: http://www.turtlebayresort.com/ denk ik? (even doorklikken naar accommodations (bovenaan) en dan (linksonder) op beach cottages of ocean villas)

Ze zijn er wel, maar zijn meestal een erg stuk duurder, zoals bij de Turtle Bay Resort. Ik denk dat je op 'resorts' moet gaan zoeken, of 'beach cottages' of 'ocean villas' en dat soort dingen :) Ze staan trouwens ook vaak in een minder druk gebied (zoals de Turtle Bay Resort, dit ligt aan de North Shore van Oahu, wat een stuk rustiger is). Waikiki zelf is inderdaad druk, dat kun je vergelijken met een stad als Rotterdam, maar dan aan het water. Je zou het dus een beetje in de buiten gebieden moeten zoeken ;)

(overigens is dit een resort waar een aantal films en series zijn opgenomen, denk aan 'Forgetting Sarah Marshall' of 'Baywatch Hawaii' en andere)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer