Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Pakket vlucht en hotel Hawaii

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Plaats reactie
Arlette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Pakket vlucht en hotel Hawaii

Bericht door Arlette »

De kogel is (zo goed als :roll: ) door de kerk. Onze volgende trip gaat waarschijnlijk naar Waikiki en daar heb ik nu enkele vraagjes over. Bij het zoeken naar hotels enzo merk ik dat er verscheidene hotels pakketten aanbieden van vlucht en hotel en dit dan voor een scherpere prijs dan dat ik ze beiden apart zou boeken. Het scheelt zelfs de prijs van het hotel in sommige gevallen. Het apart boeken is natuurlijk wel beter om eventueel te kunnen annuleren maar daar gaan we eigenlijk toch niet vanuit dat we dit moeten doen. :wink: En als we dan een paar honderd euro kunnen besparen die we dan ginder kunnen uitgeven aan 'speciallekes' (zoals dolphinswim, lijkt me leuk...) zou ik dat wel overwegen. En daarom mijn vraag aan jullie : Maar is dit wel betrouwbaar? Heeft iemand van jullie dit al gedaan en hoe is dit bevallen dan?
Nancyke
Amerika-ontdekker

Re: Pakket vlucht en hotel Hawaii

Bericht door Nancyke »

Ik heb via exit reizen geboekt. Niet tevreden. Je boekt normaal bij een reisburo omdat zij bepaalde zaken voor u zouden waarnemen; zoals een vlucht herboeken.
En ik moest toch nog zelf bellen om mijn vlucht herboekt te krijgen wegens sneeuwstorm in Amerika. Gesprekje van 15 euro. En het hotel was ook niet je dat. Had voor 3 personen betaalt en Exit had een 2 persoonskamer geboekt. Niet leuk als je midden in de nacht na 4 overstappen toekomt. Dan mag je nog een luchtbedje opblazen. Zoiets doe je niet.
Hans B
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25
Contacteer:

Bericht door Hans B »

Waikiki = het Benidorm van Hawaii.
Veel hoge torenflats vlak aan het strand.
't Is maar wat je leuk vindt.
In 29x
1685
dagen en
151.800
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
Enasni
Amerikafan

Bericht door Enasni »

Ook ik heb verleden jaar via Exit reizen m'n Hawaii trip geboekt. Heb uiteindelijk een reis kunnen boeken die precies was wat ik wilde, alles was perfect geregeld door Exit reizen (vlucht en hotel) en heb dan ook een fantastische trip gehad. Ondanks dat Waikiki inderdaad veel hoge gebouwen heeft en het daar behoorlijk druk is, heb ik het zeker wel als een leuke stad ervaren. Maar als je er toch bent; probeer dan ook zeker om de stad uit te gaan en de rest van het eiland te zien...dat is namelijk veel en veel mooier dan Honolulu/Waikiki!
September 2009: Hawaii (Oahu & Maui) || September 2010: New York ||Mei 2012: Zuidwest-USA (LA-LA)
Hans B
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25
Contacteer:

Bericht door Hans B »

Enasni schreef:. Maar als je er toch bent; probeer dan ook zeker om de stad uit te gaan en de rest van het eiland te zien...dat is namelijk veel en veel mooier dan Honolulu/Waikiki!

Pearl Harbor
Dole Plantation
Polynesian Cultural Center
Diamond Head
en veel mooie(re) stranden (dan Waikiki)
In 29x
1685
dagen en
151.800
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
Assy
Amerikafan

Bericht door Assy »

Vergeet niet de North Shore, wij waren er voor 5 dagen in Haleiwa, ooooooh zoooooo veeeeeel mooier dan het drukke Waikiki. Een heeeeeeel relax sfeertje, echt een surfers stadje...
2008: Westkust + Hawaii
2012: Florida
2013: Las Vegas en omgeving
http://www.wegousa.blogspot.com
Enasni
Amerikafan

Bericht door Enasni »

Als we dan toch de mooie plekjes van Oahu opnoemen; weet ik er ook nog wel wat die niet mogen ontbreken: stranden in de buurt van Dillingham Airfield, Pali Lookout, Kualoa ranch... en zo zijn er vast nog meer te bedenken 8)
September 2009: Hawaii (Oahu & Maui) || September 2010: New York ||Mei 2012: Zuidwest-USA (LA-LA)
jolanxyz
Amerika-expert

Bericht door jolanxyz »

Wil je alleen naar Oahu (Honolulu/Waikiki) of ga je eilandhoppen? Na 3 dagen hadden we Oahu wel gezien en zijn we doorgevlogen naar Big Hawaii voor Volcanoes National Park en dat was :thumbup:

Snorkelen is trouwens ook een leuke bezigheid in de wateren van Hawaii.
Arlette
Amerikafan

Bericht door Arlette »

We hadden eigenlijk gedacht om alleen Oahu te doen met oa Pearl Harbor, Dole Plantation, Polynesian Cult. Center, Diamond Head, Sea life Park, ... Diamond Head vooral om de krater te bekijken en die "superhike met tunnel en treden" eens een keertje te doen en in het Sea Life Park zou ik zelf wel eens met een dolfijn in het water willen dus dat zou ik ook zeker willen bijpakken. Het is wel tamelijk duur maar dat moet kunnen dan. :mrgreen: Maar buiten deze bekendere dingen wil ik samen met mijn man vooral genieten van zon, zee en strand en dus zouden we een 8 tal dagen gaan en dan bv in de voormiddag iets gaan bekijken en in de namiddag wat aan het strand gaan liggen ofzo, lekker eten en dan misschien de zonsondergang zien (klinkt dit melig of niet :lol: maar ja het zou dan ook voor ons 25jarig huwelijksjubileum zijn in 2013) en we willen alles op het gemakje doen. Het zou eigenlijk onze huwelijksreis moeten worden die we toen niet gedaan hebben (nu ja een weekje ardennen met vrienden beschouw ik niet als huwelijksreis :( )
Maar ik ga me dan toch eens verdiepen in de andere kanten van Oahu zoals Haleiwa en Dillingham Airfield (nog nooit van gehoord dus :? ) en andere strandjes en bezienswaardigheden. Want we 'moeten' die 8 dagen ook vol krijgen hé.Ik heb nog wel even de tijd want het is toch niet meer voor dit jaar. Maar misschien als het even meezit, schuiven we dit reisje wel een jaartje vroeger ofzo ...
Alvast bedankt voor deze tips.
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

jolanxyz schreef:Na 3 dagen hadden we Oahu wel gezien
Dat vind ik toch wel knap, ik had de eerste keer aan drie weken nog niet genoeg.. nu woon ik er en heb nog bij lange na niet alles gezien...

@Arlette: men heeft hier overigens wel gelijk, je moet niet in Honolulu blijven rondhangen, het hele eiland heeft zoveel moois te ontdekken. Kijk anders eens op gohawaii.com voor wat ideeën :)
Enasni
Amerikafan

Bericht door Enasni »

Arlette schreef:...Maar ik ga me dan toch eens verdiepen in de andere kanten van Oahu zoals Haleiwa en Dillingham Airfield (nog nooit van gehoord dus :? ) ...
Dillingham Airfield zelf is niet zo heel bijzonder hoor...tenzij je graag wil gaan parachutespringen, dan is dat een mooie plek om dat te doen (mijn vrouw slaat zichzelf nog steeds voor d'r hoofd dat ze dat toen niet gedaan heeft). Vooral de stranden even voorbij het vliegveldje vond ik echt super mooi! Was daar op onze eerste volle dag Oahu, maar geloof dat die wel de meeste indruk op me gemaakt hebben v.w.b. stranden op Oahu...ondanks dat je er niet super goed kon zwemmen 8)

Ow en als je fan bent van de serie Lost moet je daar ook zeker zijn...maar dan weet ik nog wel meer plekken waar je absoluut geweest moet zijn :)
ovar
Amerika-newbie

Bericht door ovar »

Wij hebben 4 eilanden bezocht. Oahu vonden wij het minste van de vier. Wij zaten vlak bij het strand van Waikiki. Je moet het natuurlijk gezien hebben, maar dat is het dan: smal en druk. Een toer rond het eiland is de moeite waard. Maui, Big Island en Kauai zijn echter veel mooier.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer