We hadden eigenlijk gedacht om alleen Oahu te doen met oa Pearl Harbor, Dole Plantation, Polynesian Cult. Center, Diamond Head, Sea life Park, ... Diamond Head vooral om de krater te bekijken en die "superhike met tunnel en treden" eens een keertje te doen en in het Sea Life Park zou ik zelf wel eens met een dolfijn in het water willen dus dat zou ik ook zeker willen bijpakken. Het is wel tamelijk duur maar dat moet kunnen dan.

Maar buiten deze bekendere dingen wil ik samen met mijn man vooral genieten van zon, zee en strand en dus zouden we een 8 tal dagen gaan en dan bv in de voormiddag iets gaan bekijken en in de namiddag wat aan het strand gaan liggen ofzo, lekker eten en dan misschien de zonsondergang zien (klinkt dit melig of niet

maar ja het zou dan ook voor ons 25jarig huwelijksjubileum zijn in 2013) en we willen alles op het gemakje doen. Het zou eigenlijk onze huwelijksreis moeten worden die we toen niet gedaan hebben (nu ja een weekje ardennen met vrienden beschouw ik niet als huwelijksreis

)
Maar ik ga me dan toch eens verdiepen in de andere kanten van Oahu zoals Haleiwa en Dillingham Airfield (nog nooit van gehoord dus

) en andere strandjes en bezienswaardigheden. Want we 'moeten' die 8 dagen ook vol krijgen hé.Ik heb nog wel even de tijd want het is toch niet meer voor dit jaar. Maar misschien als het even meezit, schuiven we dit reisje wel een jaartje vroeger ofzo ...
Alvast bedankt voor deze tips.