Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
hotels in Honolulu via priceline
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 15
hotels in Honolulu via priceline
Hallo,
Heeft iemand al hotels in Honolulu, op Maui en Kauai via priceline geboekt in Hawaii? Weet je hoe het dan zit met eventuele resort fee?
Onze trip begint vorm te krijgen. Morgen ga ik proberen om hier de voorlopige planning eens te plaatsen.
grtjs
Claudine
Heeft iemand al hotels in Honolulu, op Maui en Kauai via priceline geboekt in Hawaii? Weet je hoe het dan zit met eventuele resort fee?
Onze trip begint vorm te krijgen. Morgen ga ik proberen om hier de voorlopige planning eens te plaatsen.
grtjs
Claudine
- monkeytje84
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Re: hotels in Honolulu via priceline
Ik kan jou één tip geven, ik weet niet of Priceline hem aanbiedt, maar boek geen kamer in het Aqua Aloha Surf Hotel in Honolulu, dat is het meest ranzige hotel dat ik tot nu toe heb meegemaakt, overal vlekken en haren, die daar niet zouden moeten horen.clo schreef:Hallo,
grtjs
Claudine
Hallo Allemaal,
Groetjes,
Margarethe
Groetjes,
Margarethe
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht