Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Benodigde dagen highlights per eiland
-
- Amerika-ontdekker
Benodigde dagen highlights per eiland
Hi, dit jaar willen wij graag een trip naar Hawaii maken maar wel via New York en San Francisco. Die laatste twee alleen om een dag of drie te zijn.
Eenmaal op Hawaii willen we graag verschillende eilanden zien maar mijn probleem is eigenlijk dat alle eilanden me erg mooi lijken van wat ik er van zie en lees. Zo wil ik graag naar Kauai en big islands maar een collega houdt vol dat ik in ieder geval ook naar maui moet gaan. Als ik er dan bij bedenk dat ik waarschijnlijk in ieder geval langs Honolulu moet om op hawai te komen dan heb ik dus al vier eilanden.
Ik lees veel over tickets boeken en hotels maar weinig over de benodigde tijd per eiland. ik kan me niet zo goed een inschatting maken van de afstanden en benodigde tijd om de mooie dingen te zien.
Heeft er iemand ervaring met meerdere eilanden (eilandhoppers in de zaal?)
Ik denk een dag of 16 beschikbaar te hebben voor Hawaii.
thanks alvast!
Eenmaal op Hawaii willen we graag verschillende eilanden zien maar mijn probleem is eigenlijk dat alle eilanden me erg mooi lijken van wat ik er van zie en lees. Zo wil ik graag naar Kauai en big islands maar een collega houdt vol dat ik in ieder geval ook naar maui moet gaan. Als ik er dan bij bedenk dat ik waarschijnlijk in ieder geval langs Honolulu moet om op hawai te komen dan heb ik dus al vier eilanden.
Ik lees veel over tickets boeken en hotels maar weinig over de benodigde tijd per eiland. ik kan me niet zo goed een inschatting maken van de afstanden en benodigde tijd om de mooie dingen te zien.
Heeft er iemand ervaring met meerdere eilanden (eilandhoppers in de zaal?)
Ik denk een dag of 16 beschikbaar te hebben voor Hawaii.
thanks alvast!
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Re: Benodigde dagen highlights per eiland
Als je op je gemak wilt genieten van een eiland, zou ik kiezen voor 2 eilanden, maar ik denk dat in 16 dagen ook 3 eilanden wel mogelijk is. Je vliegt inderdaad via Honolulu naar de eilanden, maar deze vluchten zijn maar heel erg kort, dus je zou best kunnen kiezen voor Maui, Kauai en Big Island.
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
In 2009 ben ik op 3 eilanden geweest.
Dag 1 Los Angeles - Kauai
Kauai 3 volle dagen. Wij zaten in Kapaa. Het eiland is klein en 3 dagen vond ik genoeg.
Eén dag via oost naar noord, één dag via zuid en west naar de Waimea Canyon, één dag aan de zuidkant Lihue, Spouting Horn, strand, winkeltjes.
Vervolgens gevlogen naar Big Island. Ondanks dat het via Honolulu twee korte 45 minuten vluchten waren, ben je toch eigenlijk wel en dag kwijt voordat je goed en wel op je nieuwe plek zit. Hier zaten wij in een privé huis op de zuidpunt.
Big Island 3 volle dagen. B.I. is echt groot als je het vergelijkt met Kauai. Wij hebben twee dagen gesnorkeld + zeekayakken en zijn één dag naar de vulkaan Kilauea (Nat. Park) geweest. Achteraf had ik op dit eiland nog wel enkele dagen willen verblijven. Mocht ik er ooit nog eens komen zou ik twee verschillende lokaties kiezen. Graag zou ik Mouna Loa, telescopen, noordkust en uitgebreider de vulkanische activiteit willen bekijken. Hadden we nu helemaal geen tijd voor.
Vervolgens gevlogen naar Oahu. Ook weer twee 45 minuten vluchten met tussenstop op Maui. Op Oahu hadden we ook drie volle dagen. Vele dingen gezien (Pearl Harbor, PCC, Dole, Diamond Head), maar een of twee dag extra was geen probleem geweest.
Al met al was de 13 dagen LAX - Hawaii - LAX te weinig.
Succes.
Dag 1 Los Angeles - Kauai
Kauai 3 volle dagen. Wij zaten in Kapaa. Het eiland is klein en 3 dagen vond ik genoeg.
Eén dag via oost naar noord, één dag via zuid en west naar de Waimea Canyon, één dag aan de zuidkant Lihue, Spouting Horn, strand, winkeltjes.
Vervolgens gevlogen naar Big Island. Ondanks dat het via Honolulu twee korte 45 minuten vluchten waren, ben je toch eigenlijk wel en dag kwijt voordat je goed en wel op je nieuwe plek zit. Hier zaten wij in een privé huis op de zuidpunt.
Big Island 3 volle dagen. B.I. is echt groot als je het vergelijkt met Kauai. Wij hebben twee dagen gesnorkeld + zeekayakken en zijn één dag naar de vulkaan Kilauea (Nat. Park) geweest. Achteraf had ik op dit eiland nog wel enkele dagen willen verblijven. Mocht ik er ooit nog eens komen zou ik twee verschillende lokaties kiezen. Graag zou ik Mouna Loa, telescopen, noordkust en uitgebreider de vulkanische activiteit willen bekijken. Hadden we nu helemaal geen tijd voor.
Vervolgens gevlogen naar Oahu. Ook weer twee 45 minuten vluchten met tussenstop op Maui. Op Oahu hadden we ook drie volle dagen. Vele dingen gezien (Pearl Harbor, PCC, Dole, Diamond Head), maar een of twee dag extra was geen probleem geweest.
Al met al was de 13 dagen LAX - Hawaii - LAX te weinig.
Succes.
Laatst gewijzigd door Hans B op 24 apr 2011, 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
- gleuknie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Sorry, even vergeten dat je inderdaad meestal 2 vluchten hebt tussen de eilanden. Toch hadden wij 2 rechtstreekse vluchten van Oahu naar Big Island en weer terug, dus de terugweg ging niet via Maui. Ik zou heel goed kijken naar de vliegtijden, want die kun je zelf selecteren. Wij zaten nog in de ochtend al in onze huurauto op Big Island, dus we hadden ook die dag nog vrij veel tijd. Wij hadden overigens met maar 2 nachten echt veel te weinig tijd voor dit enorme eiland. Ik wil dolgraag nog een keer terug voor een reis alleen maar op Hawaii voor 4 weken en niet voor 6 daagjes, zoals we in 2009 hadden. Mij lijkt het ook geweldig om Molokai en Lanai te bezoeken, omdat dit eigenlijk totaal niet toeristisch is.
Groetjes René
Als met Hawaiian Air gevlogen wordt kun je overal met een directe vlucht naar toe, overstappen is juist een beetje een uitzondering bij hungleuknie schreef:Sorry, even vergeten dat je inderdaad meestal 2 vluchten hebt tussen de eilanden.

- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Afgelopen maart kon ik geen enkele vlucht vinden van Big Island die rechtstreeks naar Kauai ging. Allemmal vlogen ze via Oahu, vaak met onnodig lange overstaptijden. Weet jij een maatschappij die recht streeks van big Island naar Kauai vliegt? Zowel heen als terug?
Ik had het idee dat het ging om vluchten van en naar Honolulu? Vanaf Big Island kun je namelijk gemakkelijk naar Honolulu zonder een tussenstop in Maui te maken, daar werd namelijk even over gesproken voor zover ik gezien had.Loek schreef:Afgelopen maart kon ik geen enkele vlucht vinden van Big Island die rechtstreeks naar Kauai ging. Allemmal vlogen ze via Oahu, vaak met onnodig lange overstaptijden. Weet jij een maatschappij die recht streeks van big Island naar Kauai vliegt? Zowel heen als terug?
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Met welke maatschappij vlieg je naar Hawaii.
Verschillende Amerikaanse maatschappijen vliegen vanaf het vaste land op verschillende eilanden.
Als je het goed uitkiest kun je direct van SF meteen naar een eiland die je wilt bezoeken.
Je hoeft niet persé eerst naar Honolulu.
Wij vlogen met United rechtstreeks van LAX naar LIH (Kauai).
Voor de overige eilandvluchten kun je bv op deze site
http://www.hawaiianair.com/
lekker zelf even aan het prutsen wat je het best uitkomt.
Er zijn rechtstreekse vluchten mogelijk, maar veelal is er een tussenlanding op Honolulu nodig.
Verschillende Amerikaanse maatschappijen vliegen vanaf het vaste land op verschillende eilanden.
Als je het goed uitkiest kun je direct van SF meteen naar een eiland die je wilt bezoeken.
Je hoeft niet persé eerst naar Honolulu.
Wij vlogen met United rechtstreeks van LAX naar LIH (Kauai).
Voor de overige eilandvluchten kun je bv op deze site
http://www.hawaiianair.com/
lekker zelf even aan het prutsen wat je het best uitkomt.
Er zijn rechtstreekse vluchten mogelijk, maar veelal is er een tussenlanding op Honolulu nodig.
In 29x
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik bedoelde voor mezelf. Ik wil vanaf Big Island rechtstreeks naar Kauai zonder tussenstop op Oahu, heen en terug. Ik kon een dergelijke vlucht niet vinden afgelopen Maart. Ik zag alleen maar vluchten die via een stop in Honolulu vlogen. Ik dacht misschien wist jij een alternatief die rechtstreeks van eiland naar eiland vliegen zonder eerst naar Honolulu te gaan.jiejie schreef:Ik had het idee dat het ging om vluchten van en naar Honolulu? Vanaf Big Island kun je namelijk gemakkelijk naar Honolulu zonder een tussenstop in Maui te maken, daar werd namelijk even over gesproken voor zover ik gezien had.Loek schreef:Afgelopen maart kon ik geen enkele vlucht vinden van Big Island die rechtstreeks naar Kauai ging. Allemmal vlogen ze via Oahu, vaak met onnodig lange overstaptijden. Weet jij een maatschappij die recht streeks van big Island naar Kauai vliegt? Zowel heen als terug?
Het is anders als je vanaf het vaste land vliegt, dan kun je bijna naar elke eiland rechtstreeks vliegen zonder eerst in Honolulu te stoppen. Maar zit je eenmaal op een van de eilanden en je wilt naar een ander eiland, vliegt bijna elke maatschappij via Oahu (Honolulu); althans dat is mijn ervaring.
-
- Amerika-ontdekker
Oh wow, ik ga een twee dagen genieten van het "hawaiiaanse" weer in het paasweekeinde en er staan meteen 8 reacties. Heel veel dank! Vooal handig om te lezen hoeveel dagen jullie per eiland hadden en of dat voor jullie genoeg was.
Ik moet zeggen dat ik via de site van Hawaiian air al veel heb lopen knutselen. Ze doen lang niet alles non-stop maar sommige wel. Toch bij elkaar nog best wel veel geld voor tickets nodig.
Verder denk ik dat het misschien goed is om de vlucht dagen gewoon lekker vroeg te vliegen, dan heb je de kans misschien toch nog wat te kunnen doen diezelfde dag?
Ik had nu het volgende in gedachten:
dag 1: AMS - NY
dag 2,3 en 4 :NY
dag 5: NY - SF
dag 6 en 7: SF
Dag 8: SF - Kauai
dag 9, 10: Kauai
dag 11: Kauai - Kona (BI)
dag 12,13,14,15,16
dag 17: Kona - Maui
dag 18,19, 20: Maui
dag 21: Maui - NY
dag 22: NY - AMS
Ik zit verder een beetje met huurauto's. Is dat makkelijk te doen bij een vliegveld(je)? En is het echt goed / leuk een 4x4 te hebben of is een standard ook goed (hoeft niet perse luxe maar als je daarmee meer kunt bereiken wel te overwegen) Misschien per eiland verschillend?
Lanaii en Molokai zien er ook mooi uit maar te ambitieus voor deze reis.
Als ik nog overtuigende argumenten hoor om langer daar te zijn kan ik nog overwegen SF over te slaan.
Alvast bedankt voor alle berichten
Ik moet zeggen dat ik via de site van Hawaiian air al veel heb lopen knutselen. Ze doen lang niet alles non-stop maar sommige wel. Toch bij elkaar nog best wel veel geld voor tickets nodig.
Verder denk ik dat het misschien goed is om de vlucht dagen gewoon lekker vroeg te vliegen, dan heb je de kans misschien toch nog wat te kunnen doen diezelfde dag?
Ik had nu het volgende in gedachten:
dag 1: AMS - NY
dag 2,3 en 4 :NY
dag 5: NY - SF
dag 6 en 7: SF
Dag 8: SF - Kauai
dag 9, 10: Kauai
dag 11: Kauai - Kona (BI)
dag 12,13,14,15,16
dag 17: Kona - Maui
dag 18,19, 20: Maui
dag 21: Maui - NY
dag 22: NY - AMS
Ik zit verder een beetje met huurauto's. Is dat makkelijk te doen bij een vliegveld(je)? En is het echt goed / leuk een 4x4 te hebben of is een standard ook goed (hoeft niet perse luxe maar als je daarmee meer kunt bereiken wel te overwegen) Misschien per eiland verschillend?
Lanaii en Molokai zien er ook mooi uit maar te ambitieus voor deze reis.
Als ik nog overtuigende argumenten hoor om langer daar te zijn kan ik nog overwegen SF over te slaan.
Alvast bedankt voor alle berichten

Ah op die manier.. nee, sorry, volgens mij zijn die er niet, of je moet er eentje charteren maar dat kan behoorlijk in de papieren lopen helaas.Loek schreef:Ik bedoelde voor mezelf. Ik wil vanaf Big Island rechtstreeks naar Kauai zonder tussenstop op Oahu, heen en terug. Ik kon een dergelijke vlucht niet vinden afgelopen Maart. Ik zag alleen maar vluchten die via een stop in Honolulu vlogen. Ik dacht misschien wist jij een alternatief die rechtstreeks van eiland naar eiland vliegen zonder eerst naar Honolulu te gaan.
Leuk topic. Ik ben voorzichtig al een beetje aan het rondkijken voor een winter reisje naar Hawaii en loop nu tegen hetzelfde probleem aan; te weinig tijd voor al dat moois! Ik hoop dat je het niet erg vind als ik ook even wat vragen stel?
Hoe veel tijd ben je ongeveer kwijt wanneer je van het ene eiland naar het andere vliegt? Zeg maar inclusief parkeren, inchecken, vliegen, bagage ophalen, nieuwe huurauto ophalen.
Welke volgorde kan je daarbij het beste aanhouden wat overstappen betreft? Of maakt dat niet uit? Kan je bijvoorbeeld van bepaalde eilanden direct naar het volgende eiland vliegen, of heb je altijd een overstap?
Ook ben ik benieuwd of je meestal goedkoper uit bent wanneer je de tickets naar Hawaii als 1 ticket boekt, of eerst een ticket naar de Westkust (van de oostkust) en daarvandaan een ticket naar Hawaii? Het lijkt me fijner om de reis een beetje op te breken, maar wat ik zo snel even zag lijkt dat duurder.
Hoe veel tijd ben je ongeveer kwijt wanneer je van het ene eiland naar het andere vliegt? Zeg maar inclusief parkeren, inchecken, vliegen, bagage ophalen, nieuwe huurauto ophalen.
Welke volgorde kan je daarbij het beste aanhouden wat overstappen betreft? Of maakt dat niet uit? Kan je bijvoorbeeld van bepaalde eilanden direct naar het volgende eiland vliegen, of heb je altijd een overstap?
Ook ben ik benieuwd of je meestal goedkoper uit bent wanneer je de tickets naar Hawaii als 1 ticket boekt, of eerst een ticket naar de Westkust (van de oostkust) en daarvandaan een ticket naar Hawaii? Het lijkt me fijner om de reis een beetje op te breken, maar wat ik zo snel even zag lijkt dat duurder.
- gleuknie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat hangt er af vanaf of je ooit nog van plan bent om een rondje door het zuidwesten te maken. Dat is zeker een aanrader. Mocht je zo'n rondje dus ooit gaan maken, dan zou ik San Francisco dit keer overslaan. Anders zou ik San Francisco niet laten schieten. Wij vonden het van de grote steden in het zuidwesten veruit de mooiste stad.VillaUtopia schreef:Als ik nog overtuigende argumenten hoor om langer daar te zijn kan ik nog overwegen SF over te slaan.
Groetjes René
-
- Amerika-ontdekker

wij zijn september 2010 al 24 dagen "westkust" rondgereden. Daarbij alle moois al bekeken (met dank aan de vele mensen op dit goeie forum) maar vooral ook erg verknocht geraakt aan San Francisco. Precies de reden waarom we nu eigenlijk nog 2 dagen daar terug willen zijn. Maar misschien juist ook wel de reden waarom we die drie dagen misschien beter op Hawaii kunnen besteden.
Tot nu toe denk ik echter dat ik redelijk veilig zit. Ik ben niet echt iemand die dagen op het strand wil hangen maar het wel erg leuk en mooi vind, duiken doe ik helaas niet want dan knalt mijn hoofd uit elkaar maar een beetje snorkelen vind ik wel oké. Ik denk dus dat ik met 2,5 dag op kauai, 4 op maui en 5 op big islands wel ga rondkomen.
Ik zag alleen dat het lastig wordt om de terugreis op te breken door in new york snel te overnachten. vluchten vanaf hawaii (via welke plaats dan ook) komen allemaal midden in de nacht of later in new york aan. Daar wordt het niet beter van.
@ guinevere: helemaal goed, hoe meer praktische vragen hoe beter! ik zat daar ook al mee: kan ik de vliegdag tussen eilanden meerekenen als "doe-dag" als ik ze vroeg op de dag boek?
- Q-BiC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Als je ze echt vroeg boekt, ja, en als je geluk hebt dat die vlucht nog vrij is.VillaUtopia schreef:@ guinevere: helemaal goed, hoe meer praktische vragen hoe beter! ik zat daar ook al mee: kan ik de vliegdag tussen eilanden meerekenen als "doe-dag" als ik ze vroeg op de dag boek?
Wijzelf vertrekken over 3 weken naar Hawaii. We zitten ook met drie "transferdagen".
Ik heb ervoor gekozen om op die dagen niets extra meer te plannen. De gewone dagen op het eiland zijn zo al tamelijk druk, dus dan leek het me geen goed idee om op de transferdag nog eens extra vroeg op te staan en de namiddag opnieuw vol te stouwen met activiteiten....
Om je een idee te geven over onze tijden op die dagen:
Big Island > Maui:
10u15: check out hotel
11u00: arrival alamo, car drop off & check in luchthaven
12u35: flight departure
13u10: flight arrival
13u30: alamo pick up
14u15: arrival hotel
Maui > Kauai & Kaui > Oahu zien er ook ongeveer zo uit. Vertrek rond 10u, aankomst tegen 15u.
De rest van de dag dient om wat inkopen te doen, siesta te houden evt, langs een strand wandelen, en bv eens goed te eten 's avonds.
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt! daar kan ik wat mee. Maar toch denk ik dat wij wat vroeger zullen vliegen. die vluchten zijn nu nog prima te boeken en ik heb inmiddels een redelijk idee van wat ik wil. Ik vind het bijvoorbeeld geen probleem om een uur of twee (misscien 3) eerder te vliegen dan jij. Wij proppen dagen toch al vol...deed ik vorig ook in het zuidwesten van amerika 
Wat ik niet weet is wat de minimale check-in tijd is voor die vluchtjes en hoe lang het normaal bij de alamo duurt. (vorig jaar in LA super snel!)
Tot nu toe heb ik geloof ik voor de vluchten vanaf San Francisco naar Hawaii, interislands en weer terug het beste en goedkoopste via Hawaiianair. Ik hoor nogal vaak dat het misschien beter zou zijn om vanaf het vaste land met een andere maatschapij rechtstreeks te vliegen op 1 van de eilanden maar dan ben ik volgens mij een paar honderd euro duurder uit. iemand ervaring of tips?
Op big islands vraag ik me af wat de range per dag ongeveer is.

Wat ik niet weet is wat de minimale check-in tijd is voor die vluchtjes en hoe lang het normaal bij de alamo duurt. (vorig jaar in LA super snel!)
Tot nu toe heb ik geloof ik voor de vluchten vanaf San Francisco naar Hawaii, interislands en weer terug het beste en goedkoopste via Hawaiianair. Ik hoor nogal vaak dat het misschien beter zou zijn om vanaf het vaste land met een andere maatschapij rechtstreeks te vliegen op 1 van de eilanden maar dan ben ik volgens mij een paar honderd euro duurder uit. iemand ervaring of tips?
Op big islands vraag ik me af wat de range per dag ongeveer is.
- Q-BiC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Minimale check-in lijkt altijd 1u te zijn voor inter islands.
Auto inleveren bij alamo duurt meestal niet lang volgens mij. Nuja, ook enkel maar ervaring met sf en lv.
Wat haalbaar is op big island zal ik pas kunnen zeggen als ik terug ben. Om een idee te krijgen over wat we hópen dat haalbaar is, zie men andere post
Auto inleveren bij alamo duurt meestal niet lang volgens mij. Nuja, ook enkel maar ervaring met sf en lv.
Wat haalbaar is op big island zal ik pas kunnen zeggen als ik terug ben. Om een idee te krijgen over wat we hópen dat haalbaar is, zie men andere post

USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
Blog // Photo Album
Blog // Photo Album
- gleuknie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Volgens mij vlogen wij zelfs al rond een uur of 7 's morgens, waardoor we die hele dag nog hadden op Big Island. 

Groetjes René
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben vanuit Big Island s'ochtends naar Oahu gevlogen. Heb een auto daar gehuurd en rond getoerd, Pearl Harbor bekeken en Waikiki en ben s'avonds na het diner weer terug naar Big Island gevlogen. Ik had niet het idee dat het gehaast was. Vliegen tussen de eilanden kost niet veel tijd.
-
- Amerika-ontdekker
Cool! Het lijkt er dus op dat ik met eilandhoppen nog best veel aan mijn dagen kan hebben als ik maar op tijd en voor een vroeg tijdstip vluchten boek. Wederom erg bedankt voor de info.
Ga ik nu maar even op zoek naar de allerbeste must-see's op de verschillende eilanden.
Ik ben nog niet helemaal erachter of ik voor big islands nu het beste een boot of een helicopter kan boeken om lava te kijken (als het al mogelijk is)
Iemand ervaringen hiermee?
Ga ik nu maar even op zoek naar de allerbeste must-see's op de verschillende eilanden.
Ik ben nog niet helemaal erachter of ik voor big islands nu het beste een boot of een helicopter kan boeken om lava te kijken (als het al mogelijk is)
Iemand ervaringen hiermee?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 822 Weergaves
-
Laatste bericht door judylou
-