Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waikiki - bouwwerken
Waikiki - bouwwerken
Hallo,
wie is er de laatste 3/4 maanden naar Oahu (waikiki) geweest en kan mij iets meer vertellen over de werkzaamheden aan de lewers street en Kalia road ?
Hoever zijn de werken al gevorderd en in welke mate is het gedeelte van de Lewers Street reeds toegankelijk (voorla de Outrigger hotels)
Dank bij voorbaat.
Makki
wie is er de laatste 3/4 maanden naar Oahu (waikiki) geweest en kan mij iets meer vertellen over de werkzaamheden aan de lewers street en Kalia road ?
Hoever zijn de werken al gevorderd en in welke mate is het gedeelte van de Lewers Street reeds toegankelijk (voorla de Outrigger hotels)
Dank bij voorbaat.
Makki
-
- Amerika-newbie
Re: Waikiki - bouwwerken
Ik kan het zelf niet zien maar ik zie wel dat er geen melding van gemaakt wordt op deze pagina: http://www.honolulu.gov/csd/publiccom/h ... aug608.htm en normaliter, als er werkzaamheden zijn, dan zou het hier in vermeld moeten worden.Makki schreef:Hallo,
Dank bij voorbaat.
Makki
Hoi,Makki schreef:Hoever zijn de werken al gevorderd en in welke mate is het gedeelte van de Lewers Street reeds toegankelijk (voorla de Outrigger hotels)
Makki
Ben er afgelopen maand geweest. Heb niets van werkzaamheden gezien. Lewers street ligt er prachtig bij en de Outriggerhotels zijn gewoon bereikbaar.
gr
BB
2008--> Hawaii / 2011--> Philadelphia / 2012--> New York-Oahu-Chicago / 2013--> Phoenix / 2014--> South West / 2015(mei)--> New York (juli/aug)--> Route 66: Chicago -> Phoenix -> Maui
Dank voor je antwoord.
Mijn bericht dateert van maart 2006.
Ondertussen ben ik reeds 2 keer naar Honolulu geweest en kunnen ter plaatse ervaren dat alles piekfijn in orde is.
Misschien weet je of ze al begonnen zijn aan de bouw van de trump hotel (was voorzien schuin voor de Outrigger Reef).
Makki
Mijn bericht dateert van maart 2006.
Ondertussen ben ik reeds 2 keer naar Honolulu geweest en kunnen ter plaatse ervaren dat alles piekfijn in orde is.
Misschien weet je of ze al begonnen zijn aan de bouw van de trump hotel (was voorzien schuin voor de Outrigger Reef).
Makki
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het werd weer naar boven gehaald doordat er een spammer aktief was geweest in dit draadje. En soms vergeten mensen dan wel eens naar de datum van het bericht te kijken, zeker als er maar 1 berichtje staat, dan komt het over als 'vers van de pers'...Makki schreef: Mijn bericht dateert van maart 2006.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON