Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Pearl Harbor

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Plaats reactie
huubbomhof
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Pearl Harbor

Bericht door huubbomhof »

Hallo allen,

Misschien is deze vraag al gesteld maar kan hem zo snel niet vinden.

Wij willen een "standaard" pearl harbor tour doen, nu is er zoveel van te vinden op internet dus ik weet niet wat ik moet en kan kiezen.
Weet iemand welke ik uit de vele keuzes moet maken?
Ook zie ik vaak dat de tours erg lang duren.. (+8 uur).
Dit lijkt mij erg lang maargoed als dit standaard is dan moet dat maar ;)

Wij gaan in april, en is het nodig om van te voren een ticket te boeken, of kan dat daar ook?

Ik hoor het graag

Groetjes
Matan
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Pearl Harbor

Bericht door Matan »

Beste,
Ik vertrek volgende week en ik heb een One Day Paspport gereserveerd via rereation.gov
http://www.recreation.gov/tourDetails.d ... 7599&cat=1

Was 56,50$ en je moest enkel een tour kiezen voor de Arizona audio tour(s'ochtends genomen).

Anders laat ik achteraf wel weten hoe het was :)
Enasni
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Enasni »

Wij hebben een aantal jaar geleden niks van te voren gereserveerd bij het bezoek aan Pearl Harbor. Ter plekke konden we nog wel kaartjes kopen voor een tour op de Arizona, maar dan moesten we nog wel een paar uur wachten voordat we mee konden. Daar hadden we geen zin in en hebben toen maar tickets gekocht voor de U.S.S. Bowfin (waar je zonder tour door heen kan lopen).

Kortom: het kan daar ter plekke, maar als je echt zekerheid wil ben je wellicht beter af om van te voren e.e.a. te reserveren.
September 2009: Hawaii (Oahu & Maui) || September 2010: New York ||Mei 2012: Zuidwest-USA (LA-LA)
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Afgelopen zomer vanuit Waikiki de "The Bus" (openbaar vervoer) genomen. die brengt je in zo'n 50 min voor 2,50 USD PP naar Pearl Harbor. Daar kaarten gehaald voor het memorial en in de tussentijd de USS Missouri bezocht. Daarna nog wat rondgeslnterd in het park daar. Indrukwekkend allemaal! Je ziet, dus geen touroperator nodig !
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
misstiara
Amerikafan

Bericht door misstiara »

Precies hetzelfde gedaan als Ruud. Was prima te doen en een goed dagje mee vermaakt al.
Denk een halve dag, misschien wel een hele dag met reis heen en terug meegerekend.
Vond dat ook prima. Later, had mijn man toch nog wel spijt dat we niet nog een bowfin erbij hadden gedaan, want we vonden het wel heel erg gaaf en indrukwekkend.

We hadden bij de missouri wel de kaarten gekocht met rondleiding. Iets duurder, maar zeker de moeite waard!
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Dit kreeg ik toevallig net van de week in een e-mail, ff delen:

" onclick="window.open(this.href);return false;
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Grappig, deze Ranger had ook dienst toen wij er waren. Hij wist het klaar te spelen dat iedereen keurig "In Line" werd gezet en naar de filmzaal werd afgemarcheerd. Even over die film. Ook indrukwekkend, maar wel een film met een bepaalde manier van "acceptatie" dat de Japanners PH toen op een zeer achterbakse wijze (zonder oologsverklaring) hebben aangevallen. Dat men te laat was de Amerikanen de oorlog te verklaren. Daar begreep ik niets van. Lijkt wel of ze één van hun grootste handelspartners (met deze film) niet tegen het hoofd willen stoten.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Plaats reactie