Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

beste manier om te boeken

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Plaats reactie
mufc1981
Amerika-newbie

beste manier om te boeken

Bericht door mufc1981 »

Wij willen met zijn drieen in maart naar Hawaii en dan naar drie eilanden, is het goedkoper om alles uit te zoeken of
kun je beter een bestaande reis boeken? Welke periode kunnen we eigenlijk het beste gaan, we willen in maart of kunnen we
beter een andere periode kiezen?

We zijn nu een paar keer naar Azie geweest maar dit waren allemaal georganiseerde reizen en willen nu een keer wat anders.

gr. patrick
mtl
Amerika-expert

Re: beste manier om te boeken

Bericht door mtl »

Alles los boeken natuurlijk. Geen pakketreis bij een reisburo boeken.
mufc1981
Amerika-newbie

Bericht door mufc1981 »

bedankt voor je advies. Kun je me dan ook vertellen waar de binnenlandse vluchten te boeken
lauravanderklugt
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 30

Bericht door lauravanderklugt »

Ik vind dat niet zo makkelijk te zeggen voor een ander. Op zich is het zelf vaak goedkoper te doen, maar dan moet je wel tijd hebben om alles uit te zoeken.
Onze eerste reis boekten we via Pacific Island Travel en die hebben leuke combipakketten met alles erop en eraan. Vliegreis, hotels, auto's. Ook heel prettig.
Tegenwoordig boeken we zelf, maar combineren we niet zoveel eilanden per reis meer en weten we wat we willen doen.. Daarnaast hangt het ook van je budget en preferenties af en hoeveel tijd je hebt voor de voorbereiding.

gr Laura
mufc1981
Amerika-newbie

Bericht door mufc1981 »

Dank je wel Laura, heb bij hun op de site gekeken en ziet er goed uit
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Als je de tijd er voor hebt en het wilt zelf uitzoeken, dan zeker doen. Indien niet zoek een goed reisbureau die je kan aanbieden wat jullie willen, desnoods op maat.

Binnenlands vluchten kan je boeken bij Hawaiian of GO! of Island Air.
Je kan ook gewoon zoeken met KAYAK.COM en kijken welke opties je hebt.
bembi
Amerikafan

Bericht door bembi »

Ik heb een reis op maat laten maken bij exit reizen. Ben tot nog toe erg tevreden over de prijs en service. Het is voor mij de eerste keer naar hawaii en voor mezelf geeft het gewoon een stukje zekerheid voor zon dure en verre reis. Je zou eerst zelf kunnen kijken wat je wilt doen en dag gratis offertes laten maken en dan ook zelf zoeken om te kijken wat voor jou het beste en goedkoopste is.
Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Griekenland, UK, US(Pa, Fl, Ny, Nj, MD, Hawaii), Bonaire, Turkije, Portugal
Laurentius
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Laurentius »

Mijn dochter( werd 19 in Hawaii) heeft Hawaii gedaan vanuit Seattle( was een jaar voor studie hier).. Ze heeft middels de lonely plantet alles zelf uitgezocht. vanuit USA zijn er rechtstreekse vluchten naar Big Island . Van daaruit kan je gemakkelijk naar de andere eilanden vliegen ( ongeveer 75 euro) per dag zijn er tussen de eilanden ontzettend veel vluchten Nadeel is wel dat je voor elke vlucht binnen US moet betalen voor je bagage. Mijn dochter had daarom een rugzak als handbagage mee . Ze heeft 3 eilanden bezocht.
Enige probleem voor haar was dat ze afhankelijk was van Openbaar vervoer. Auto is dus wel handig. Toch heeft ze veel gezien .
Weet dat er vanuit San Francisco en Seattle rechtstreekse vluchten zijn naar big island .
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Patje!!

http://www.hawaiianairlines.com/

Dit is volgens mij de goedkoopste :)

tot zaterdag :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen