Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat moeten we niet vergeten?
Wat moeten we niet vergeten?
Ik heb een lijstje gemaakt met dingen die we moeten halen voor de reis of dingen die we niet mogen vergeten die we op andere vakanties soms niet meenamen. Ik heb tot nog toe het volgende genoteerd:
hiking shoes/sokken ( al gehaald)
credit card
nieuw rijbewijs/(internationaal?)
snorkel spullen (hadden we al)
zwemschoenen (hadden we al)
zonnenbrandcreme
zaklampen
anti muggen spul
rugtassen
waterdichte zakjes (zijn deze echt goed genoeg om met je portemonnee/telefoon te gaan zwemmen?)
hiking shoes/sokken ( al gehaald)
credit card
nieuw rijbewijs/(internationaal?)
snorkel spullen (hadden we al)
zwemschoenen (hadden we al)
zonnenbrandcreme
zaklampen
anti muggen spul
rugtassen
waterdichte zakjes (zijn deze echt goed genoeg om met je portemonnee/telefoon te gaan zwemmen?)
Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Griekenland, UK, US(Pa, Fl, Ny, Nj, MD, Hawaii), Bonaire, Turkije, Portugal
- Moniquemichiel
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Wat moeten we niet vergeten?
Een internationaal rijbewijs hebben wij nooit meegenomen. Ik weet dat je ze bij de ANWB kan halen. Er is ons nooit om zo'n rijbewijs gevraagd maar gewoon om ons Nederlandse. daar staan de gegevens ook in het Engels op. Ik heb hier wel eens gelezen dat iemand zijn huurauto niet meekreeg op zijn internationale rijbewijs omdat hij zijn gewone rijbewijs thuis had gelaten. Volgens mij is een internationaal rijbewijs niet meer dan een vertaling en dan is het dubbel op en niet nodig als rijbewijs.
En verder kan je natuurlijk alles in de VS kopen. Wij maken altijd een boodschappenbriefje en halen het ter plaatse. Vaak goedkoper trouwens dan in Nederland.
Groetjes,
Monique
En verder kan je natuurlijk alles in de VS kopen. Wij maken altijd een boodschappenbriefje en halen het ter plaatse. Vaak goedkoper trouwens dan in Nederland.
Groetjes,
Monique
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Antmuggen spul, Off daar misschien kopen.
Reis je met camper dan zou ik een omvormer meenemen. In np geen elektra op camping, onderweg kun je dan batterijen opladen. Overigens is er een topic over boodschappen.
En geen internationaal rijbewijs nodig.
Reis je met camper dan zou ik een omvormer meenemen. In np geen elektra op camping, onderweg kun je dan batterijen opladen. Overigens is er een topic over boodschappen.
En geen internationaal rijbewijs nodig.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
- Moniquemichiel
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik bedenk me ineens dat naast een omvormer waar Isis het over heeft het onmisbaar is om een reisstekker bij je te hebben. Wij nemen ook altijd een stekkerdoos mee zodat we meer apparaten tegelijk kunnen opladen met de gewone Nederlandse stekkers.
reisstekker is inderdaad een goed idee! We slapen gewoon in hotels en huren daar auto's.
Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Griekenland, UK, US(Pa, Fl, Ny, Nj, MD, Hawaii), Bonaire, Turkije, Portugal
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht