Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Internet op Hawaii

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Plaats reactie
Mibossie
Amerika-newbie

Internet op Hawaii

Bericht door Mibossie »

Hi mede forumleden,

Ik heb een vraag over internet op Hawaii. Er was al een onderwerp hierover, maar snap er niets van. Ik heb een Iphone 5 (Unlocked)en een tablet. Wat moet ik doen om mijn telefoon en tablet werkend te houden op Hawaii?
Ik las ook iets over een SIM card, waar zou ik die dan kunnen halen? Bij het landen op het vliegveld Honolulu?

Ik hoor het graag :thumbup:

Groet!
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Re: Internet op Hawaii

Bericht door Stan.Gobien »

In de hotels kan je Wifi gebruiken. Maar als je ook onderweg altijd internet op je Iphone wil dan heb je een dataabonnement nodig. En via een Nederlandse SIM is dat niet betaalbaar. Je moet daar dan in een winkel een prepaid sim kaart met amerikaans nummer kopen, met inclusief een aantal gigibytes aan data.
Andere optie is een MIFI toestel kopen, of er zijn webshops die in Nederland of België reeds amerikaanse simkaarten met data prepaid verkopen.

Houd er wel rekening mee dat op sommige plaatsen in Hawaï er ook geen GSM bereik is, (in de parken of zeer afgelegen gebieden), op dat moment heb je dan natuurlijk niks.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer