Mijn vriendin en ik hebben het idee opgevat om na een tijdje over het vaste land rondgetrokken te hebben, de reis af te sluiten met 1-1,5 week Hawaii.
Het is een gokje, want we zijn altijd redelijk actief met sightseeing en wandelingen doen enzo en echt relaxen is er nooit bij. Echter...aan het einde van zo'n drukke vakantie hebben we altijd zoiets van ja, jammer dat we nu niet effe gerelaxt hebben.
Daar hebben we dit jaar dan eens over nagedacht hoe we dat gaan aanpakken volgend jaar en dus gaan we zoals gezegd, eerst lekker actief doen en trekken en dan de laatste week ofzo neerstrijken op Hawaii.
Hier willen we nog steeds wel iets zien en mijn voorlopige onderzoek wijst uit dat dat ook prima kan, maar het idee is dus vooral: relaxen! Mocht dat niet lukken, kunnen we altijd nog het eiland rond gaan haha
We zaten te denken om een hotel te zoeken op The Big Island en een auto te huren voor een aantal dagen.
Het idee was dat er op het grote eiland voldoende relax-mogelijkheden zijn, maar in geval van nood, nog genoeg uitstapjes en tochtjes te maken zijn.
Dan, de zaken waar ik graag nog wat input van jullie voor krijg:
- Is the big island echt de beste keus
- Hoe is het goedkoopst / best vliegen in te plannen? Of waarmee rekening te houden?
- Welke hotels of gebieden zijn aan te raden (helaas zag ik dat een resort al gemakkelijk naar 1500 euro voor een week kan, dus dat past helaas niet in het budget)
- Ik vergeet vast veel zaken, heb totaal geen "hawaii-ervaring", dus vul gerust mijn kennis aan
Alvast veel dank voor de input!!