Na heel veel bruikbare tips en tricks van jullie allen te hebben gekregen voor onze reizen in ZW USA en Florida zou ik nu jullie raad willen vragen voor onze reis naar Hawaii. We hebben vandaag de tickets geboekt en zullen op 02/09 landen op Honolulu om er op 27/09 terug te vertrekken. Als ruwe planning hebben we momenteel het volgende in gedachten:
02 - 05/09 -> Oahu
05 - 13/09 -> Big Island
13 - 19/09 -> Maui
19 - 23/09 -> Kauai
24 - 27/09 -> Oahu
Lijkt jullie dit een goede verdeling? We spelen nog met het idee om eventueel een dag of 2 op Molokai te spenderen en dus een dag minder op bv Big Island en Oahu. Is Molokai de moeite om er een extra vlucht aan te spenderen? Ik vind amper reisverslagen terug van mensen die op Molokai zijn geweest. Of ik zoek niet goed natuurlijk

Tips ivm verblijfplaatsen op de verschillende eilanden zijn natuurlijk ook altijd welkom!
Bedankt alvast voor jullie reacties.
Groeten
Viper
PS voor de geïnteresseerden. We hebben 699€ betaald om vanuit Brussel te vliegen. Heenvlucht zijn we 25 uur onderweg en op de terugvlucht 22 uur. Vanuit Amsterdam was het 600€ voor dezelfde vluchturen. We hebben geboekt via Kayak en vliegen met British en American. Misschien kunnen er nog mensen hun voordeel doen met deze tip.