Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Piloot Delta Airlines vliegt over Grand Canyon

Is er vermeldenswaardig nieuws over de Verenigde Staten? Meld het dan in dit forum.
Plaats reactie
Family5
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Piloot Delta Airlines vliegt over Grand Canyon

Bericht door Family5 »

Nooit geweten dat dit mogelijk was: wanneer een piloot het netjes vraagt, mag afgeweken worden van een vluchtroute voor bijvoorbeeld een rondvlucht over de Grand Canyon. Dat cadeautje kregen passagiers van Delta Airlines onlangs die van NYC naar LA vlogen: http://www.natgeotraveler.nl/artikel/dr ... passagiers.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Piloot Delta Airlines vliegt over Grand Canyon

Bericht door PSVwally »

Toch denk ik dat de piloot er al heel dicht bij zou vliegen, want luchtvaartmaatschappijen willen echt geen brandstofverspilling (kosten). Ik kan me niet voorstellen dat er een enorme omweg voor nodig is geweest. Ik vloog er overigens in 2013 ook overheen en ook daar hadden de piloten het over een zeldzaam mooie dag qua zicht, 'helaas' zat ik aan de kant die over page/lake powell en de vermillion Cliffs heenkeek en een klein stukje van de westkant van de Grand Canyon. Ook mooi
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Re: Piloot Delta Airlines vliegt over Grand Canyon

Bericht door kalaman »

Is inderdaad niet uitzonderlijk. We zijn er zelf ook al verschillende keren overgevlogen. Afgelopen februari zelfs nog opnieuw. Er was geen wolkje aan de lucht en we konden alles goed mee volgen: Lake Mead, Hoover Dam, Grand Canyon (wat de piloot overigens aankondigde), Vermillion Cliffs, Lake Powell, Waterpocket Fold...
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer