Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Brug over de Mississippi stort in

Is er vermeldenswaardig nieuws over de Verenigde Staten? Meld het dan in dit forum.
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Truckman schreef:En wat lezen we vandaag in de krant? Nederlandse bruggen vertonen scheurtjes...hmmm....En dan dit artikel:
Kijk: http://www.anwb.nl/published/anwbcms/co ... -p.nl.html
Heeft er hier iemand gezegd dat Nederlandse bruggen absoluut onverslijtbaar zijn en nooit onderhoud nodig hebben?
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

De slogan bij de BBC scheen te zijn (duidelijk bedacht door oude, cynische journalisten -- ik begin mezelf daar af en toe bij te rekenen): 1000 Wogs (mensen in India), is 100 Frogs (Fransen) is one Englishman.

Als dit niet waar is zou het dat horen te zijn.

Overigens: in de paar gesprekken die ik met de Nederlandse en Belgische radiocollega's over de brug in Minneapolis heb gevoerd, heb ik niets negatief geproefd, alleen maar nieuwsgierigheid: hoe is het gebeurt, wat doet men, hoeveel slachtoffers.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Truckman
Amerikafan

Bericht door Truckman »

Bennogr schreef: Overigens: in de paar gesprekken die ik met de Nederlandse en Belgische radiocollega's over de brug in Minneapolis heb gevoerd, heb ik niets negatief geproefd, alleen maar nieuwsgierigheid: hoe is het gebeurt, wat doet men, hoeveel slachtoffers.
En dáár zijn we allemaal nieuwsgierig naar...
The USA...what else?
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer