Heeft er hier iemand gezegd dat Nederlandse bruggen absoluut onverslijtbaar zijn en nooit onderhoud nodig hebben?Truckman schreef:En wat lezen we vandaag in de krant? Nederlandse bruggen vertonen scheurtjes...hmmm....En dan dit artikel:
Kijk: http://www.anwb.nl/published/anwbcms/co ... -p.nl.html
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Brug over de Mississippi stort in
-
- Amerika-expert
De slogan bij de BBC scheen te zijn (duidelijk bedacht door oude, cynische journalisten -- ik begin mezelf daar af en toe bij te rekenen): 1000 Wogs (mensen in India), is 100 Frogs (Fransen) is one Englishman.
Als dit niet waar is zou het dat horen te zijn.
Overigens: in de paar gesprekken die ik met de Nederlandse en Belgische radiocollega's over de brug in Minneapolis heb gevoerd, heb ik niets negatief geproefd, alleen maar nieuwsgierigheid: hoe is het gebeurt, wat doet men, hoeveel slachtoffers.
Als dit niet waar is zou het dat horen te zijn.
Overigens: in de paar gesprekken die ik met de Nederlandse en Belgische radiocollega's over de brug in Minneapolis heb gevoerd, heb ik niets negatief geproefd, alleen maar nieuwsgierigheid: hoe is het gebeurt, wat doet men, hoeveel slachtoffers.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
En dáár zijn we allemaal nieuwsgierig naar...Bennogr schreef: Overigens: in de paar gesprekken die ik met de Nederlandse en Belgische radiocollega's over de brug in Minneapolis heb gevoerd, heb ik niets negatief geproefd, alleen maar nieuwsgierigheid: hoe is het gebeurt, wat doet men, hoeveel slachtoffers.
The USA...what else?