Ik vind het zo jammer dat hij niet meer een of andere comeback heeft kunnen maken, hij was zo getalenteerd!
Zijn leven was niet makkelijk, dat wens ik niemand toe, zie ook: http://www.allmichaeljackson.com/speech ... uni01.html.
Dora
Ik wilde niet disrespectvol over komen.pollyblue schreef:Het lijkt of jijzelf al enkel jaren bent mismeesterd door de media ivm michael jackson. niet alles geloven wat je hoort of ziet en alles met een korreltje zout nemen.
mijn reactie gebeurt onder invloed van emotie, maar kunnen we nu even positief blijven en respect tonen aub?
thx MJ for everything
Ja, maar hij verdient ook alleen al $75 miljoen per jaar aan muziekrechten. En niet te vergeten een behoorlijk pakket aan onroerend goed. Er is dus wel degelijk wat te verdelen op de langere termijn.sweatbox schreef:Strijd om de erfenis? De man heeft een schuld ergens tussen de 200 en 500 miljoen dollar.
Kijk jij maar uit als het waaitMarcel87 schreef:Ik ben 1.83m lang en weeg maar tussen de 54 en 55 kg.
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat hij verslaafd is geraakt aan pijnmedicatie toen hij zo verbrand was tijdens opnames voor een Pepsi reclame.RiverCola schreef: Je vraagt je toch af waarom hij al die pijnmedicatie slikte. Waarschijnlijk toch om psychische redenen? Of was er ook medisch echt wat aan de hand?
Maar als je de diverse foto series bekijkt die nu overal opduiken zie je dat hij nooit dik of mollig is geweest, altijd een nogal dun lijf had, ... dus dat magere is niet van de laatste jaren.Petra/VS schreef:Hij woog naar verluid 112 lbs en dat is bijna 51 kg en hij was ongeveer 1 m 78 lang. Dat is toch wel heel mager, hoor.
Dit komt uit The Sun. Deze krant heeft al vaker zulke extreme uitspraken gedaan die later niet waar bleken te zijn.ned in MO schreef:las net dat MJ een maag vol pillen had en onder de littekens van injectienaalden zat die getuigen van vele jaren pijnmedicatie.
Ook woog ie nog maar 57 kilo.
Was dus waarschijnlijk een kwestie van tijd
Hoewel ik er nog een beetje bij kan, dat je kapot van de dood van een idool kunt zijn (ik heb zelf geen idolen, die ik niet persoonlijk ken, dus me er helemaal in verplaatsen kan ik niet), ik snap bovenstaande dus absoluut niet. Ten eerste vind ik het uiterst triest, dat iemand niet meer om voor te leven heeft, dan een pop artiest en ten tweede is Michael of zijn familie er al helemaal niet bij gebaat als om zijn overleden andere families ook in de rouw moeten. Maar goed, dat is mijn mening, niet bedoeld om af te doen aan de gevoelens van zijn fans, maar zelfmoord vind ik wel heel ver gaan. MJ, sorry te lezen, dat iemand, die jij kende, zijn dood zich zo heeft aangetrokken, dat hij/zij niet verder wilde levenmj*amerika schreef: Er is zelfs een hele zelfmoordgolf van fans. Waaronder een fan die ik kende..
Hé, heeft Elvis dat niet ook gedaan? Die leeft toch ook nog steeds ergens anders anoniem en rustig verder?Sandy schreef:Wat verschrikkelijk .. vooral als de geruchten waar blijken te zijn dat MJ zijn eigen dood in scene heeft gezet en elders in alle rust ongestoord verder leeft (wat ik niet geloof overigens want hij wordt toch opgebaard in Neverland voor zijn fans?)