Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Stinken verboden in Honolulu

Is er vermeldenswaardig nieuws over de Verenigde Staten? Meld het dan in dit forum.
Plaats reactie
Eleomora
Amerikafan

Stinken verboden in Honolulu

Bericht door Eleomora »

Stinkerds riskeren celstraf of boete in Honolulu
Mensen die stinken en anderen daarmee tot overlast zijn in het openbaar vervoer, moeten de gevangenis in of een fikse boete betalen. Als het aan de gemeenteraad van Honolulu ligt tenminste.

500 dollar of zes maanden
De raad werkt aan een maatregel die het mogelijk maakt dat mensen met "geuren die anderen onredelijk storen of inbreuk maken op hun gebruik van het openbaar vervoer", een boete van vijfhonderd dollar of een celstraf van zes maanden krijgen.

Adem of dieren
De maatregel is niet alleen gericht op mensen met een zweetlucht of andere onplezierige lichaamsgeuren als een slechte adem of een vieze bilnaad. Ook stinkende kleding, spullen of dieren zijn strafbaar.
Bron

Zou dit een grap zijn van onze zuiderburen. Lijk me best lastig voor sommige mensen om niet te zweten in zo'n warm land. :mrgreen:
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Stinken verboden in Honolulu

Bericht door Dento »

Eleomora schreef:een vieze bilnaad
:lol:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Matrox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matrox »

Die pet uit de illustratie van het artikel is gaaf (vooral om op iemand anders' hoofd te zien).
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
Eleomora
Amerikafan

Bericht door Eleomora »

Matrox schreef:Die pet uit de illustratie van het artikel is gaaf (vooral om op iemand anders' hoofd te zien).
:lol: :lol:
buur
Amerikakenner

Bericht door buur »

Let op! Ieder dag douchen is nu verplicht! :lol:
Groetjes, Thomas.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Het Laatste Nieuws (HLN)... Ik vermoed dat de Telegraaf een betere krant is.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer