Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bilsteker on the loose
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Bilsteker on the loose
Het is hier ook nooit saai. Nu wordt er een "butt slasher" gezocht hier in de buurt. Een man leidt jonge vrouwen af en steekt ze dan in de bil: http://www.nbcwashington.com/news/local ... 51323.html. In twee van die zaken was ik met tenminste een van mijn dochter de afgelopen paar maanden. Het lijkt grappig, maar ik hoop, dat ze die engerd gauw oppakken.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Re: Bilsteker on the loose
vind het wel een mooi woord voor galgje in meerdere opzichten
( nou ja moderne uitvoering dan; een dagje cel) )

Niet leuk! Bij een dagje shoppen op Hoog Catarijne werd mijn zus eens met een scherp voorwerp (naald?) in haar been geprikt.
Het bloede flink en bewaking was natuurlijk nergens te bekennen.
Je schrikt je rot!
Buiten dat moet je er niet aan denken wat je op kan lopen als zo een voorwerp bij meerdere mensen wordt gebruikt.
Het bloede flink en bewaking was natuurlijk nergens te bekennen.
Je schrikt je rot!
Buiten dat moet je er niet aan denken wat je op kan lopen als zo een voorwerp bij meerdere mensen wordt gebruikt.
It does not matter what you did yesterday,
what matters is what you do from this moment on.
what matters is what you do from this moment on.
-
- Amerika-expert
Gelukkig hebben ze het signalement nu vrijgegeven. Wat een idioot!
Snap eerlijk gezegd ook niet de reacties onder het artikel.
Ze zijn vast komisch bedoeld, maar een stanleymes kan een hoop ellende veroorzaken, lijkt me zo.
Snap eerlijk gezegd ook niet de reacties onder het artikel.
Ze zijn vast komisch bedoeld, maar een stanleymes kan een hoop ellende veroorzaken, lijkt me zo.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Moest de titel toch wel 2 keer lezen, en heb dan het openingsbericht gelezen om te beseffen wat een 'bilsteker' was.
Je vraagt je toch af welke kronkels mensen in hun hersenen hebben als ze zich met zoiets kunnen bezig houden...
En je zal maar vooral het slachtoffer zijn van zo'n gestoorde kerel.

Je vraagt je toch af welke kronkels mensen in hun hersenen hebben als ze zich met zoiets kunnen bezig houden...

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Nou, inderdaad, hij zal het tussendoor niet gaan ontsmetten, brrr!Saskiam schreef:Buiten dat moet je er niet aan denken wat je op kan lopen als zo een voorwerp bij meerdere mensen wordt gebruikt.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC