Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Extreme hitte
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Extreme hitte
Moest ik nog jonge kinderen hebben, dan was ik direct gewonnen voor zo'n leuk project! Tof zwembad!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Moet er wettelijk gezien geen hekwerk rond Mark of is die regel bij jullie niet van toepassing.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hekwerk is in mij geval niet van toepassing omdat het een above ground pool betreft. Daar kan je niet invallen vanuit de tuin. Vanaf het deck wel maar daar zit weer een hek omheen.Rob schreef:Moet er wettelijk gezien geen hekwerk rond Mark of is die regel bij jullie niet van toepassing.
Bij inground pools moet er we een hekwerk omheen.
Dat zwembad van mij ligt trouwens heel erg afgeschermd dus moet je maar net weten dat het er is. het zou dus wel heel raar zijn als er per ongeluk iemand inviel
@ Ronald: Die noeste arbeid van jouw heeft er voor gezorgd dat ik er een pool nee kon zetten want eerst groeiden daar al die takken boven.
iig kan je nu weer een excuus bedenken om weer in Mo langs te mogen komen haha
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Yep.ned in MO schreef:@ Ronald: Die noeste arbeid van jouw heeft er voor gezorgd dat ik er een pool nee kon zetten want eerst groeiden daar al die takken boven.
iig kan je nu weer een excuus bedenken om weer in Mo langs te mogen komen haha

Roland
Ziet er mooi uit Mark!
Hier is het vandaag een whopping 109F (42.7C), of te wel: binnen blijven weer
Hier is het vandaag een whopping 109F (42.7C), of te wel: binnen blijven weer

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Mooi gemaakt Mark en zo snel. Het is nog maar vier weken geleden dat wij bij jullie waren en toen stond er nog helemaal niets wat op een zwembad leek....
Geniet er maar lekker van met deze hitte!
Marjan

Geniet er maar lekker van met deze hitte!
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hij moest toch iets doen om al dat zweet van de hittegolf op te vangen he! 

Elke
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het zwembad opzetten heeft heel wat zweetdrupeltjes gekost
het was een beetje een gok dat het allemaal zou werken. Het zwembad was gratis namelijk
(nou ja, ging wel $1200 inzitten na uitgraven, ondergrond, liner chloor etc)
Bleek er een scheur in de propellor behuizing te zitten waardoor het water uit de motor spoot
Maar goed na een tube epoxy werkt het allemaal weer.
Het water is nu een heerlijk verfrissende 80F
@ clint het is hier net zo heet en natuurlijk zit ik ook het grootste gedeelte binnen overdag maar een lekkere verfrissing is wel prettig.
De fedex en UPS bezorger liepen met hun tong op hun schoenen. Moet geen pretje zijn zo'n baan nu

het was een beetje een gok dat het allemaal zou werken. Het zwembad was gratis namelijk

Bleek er een scheur in de propellor behuizing te zitten waardoor het water uit de motor spoot

Maar goed na een tube epoxy werkt het allemaal weer.
Het water is nu een heerlijk verfrissende 80F

@ clint het is hier net zo heet en natuurlijk zit ik ook het grootste gedeelte binnen overdag maar een lekkere verfrissing is wel prettig.
De fedex en UPS bezorger liepen met hun tong op hun schoenen. Moet geen pretje zijn zo'n baan nu
Onze postbode (enigszins gezette man), ziet er ook allerminst gelukkig uit met dit weer. Gisteren even kort met hem gesproken (na een week vakantie een hele was er een hele hoop post af te leveren), maar hij bleef er erg vriendelijk onder. Zou geen baan voor mij zijn.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Probeer eens 9 uur te werken in 106 graden Fahrenheit met een luchtvochtigheid van 95% en je zou wensen dat je een postbode was... Zoals ik zei in een andere post, je kan ze zoiets niet voorstellen. Ik ben dag in dag uit zeiknat van zweet, en je kan niet genoeg drinken. En je hebt geluk als je geen hoofdpijn hebt als je 's avonds thuis komt. Maar goed, het is een realiteit, huizen worden niet gebouwd door Mars-mannetjes maar door echte mensen, en hier in de hete staten is dat aan de order van de dag. Sluit die mensen maar in in het schietgebedjes af en toe, want ze hebben het nodig.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dan heb je het verkeerde beroep gekozen
Even zonder gekheid. Iedereen die nu buiten moet werken moet afzien. En als je in TX woont duurt dat wat langer dan in michigan.
Trouwens je post is van 10.25 am? Heb je een vrije dag of zo of zit men in de bouw onder werktijd ook al te forummen?

Even zonder gekheid. Iedereen die nu buiten moet werken moet afzien. En als je in TX woont duurt dat wat langer dan in michigan.
Trouwens je post is van 10.25 am? Heb je een vrije dag of zo of zit men in de bouw onder werktijd ook al te forummen?

Nee het betekent dat ik in het weekend moet werken
Keukenkasten zijn te laat binnen maar ik moet het deze week doen omdat het huis afmoet. Bovendien kwam het wel goed uit omdat ik heel veel te regelen heb ivm emigratie papieren, telefoontjes, machtigingen, enz.
Het hele 'verkeerde beroep' argument is natuurlijk nogal beledigend, zeker aangezien huizen toch gebouwd moeten worden, en de Mexicanen, Amerikanen waarmee ik werk hebben het precies net zo heet als ik. Tenzij je natuurlijk voorstelt dat mensen gewoon moeten weigeren huizen te bouwen, zoals die waarin jij nu waarschijnlijk gezellig zit
Maar geen dank. Nee werkelijkheden zijn werkelijkheden. Tjee, ik was bijna vergeten hoe naargeestig Nederlanders kunnen zijn 

Het hele 'verkeerde beroep' argument is natuurlijk nogal beledigend, zeker aangezien huizen toch gebouwd moeten worden, en de Mexicanen, Amerikanen waarmee ik werk hebben het precies net zo heet als ik. Tenzij je natuurlijk voorstelt dat mensen gewoon moeten weigeren huizen te bouwen, zoals die waarin jij nu waarschijnlijk gezellig zit

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
nah het zegt alleen dat als je klaagt dat je in de hitte moet werken je het verkeerde beroep gekozen hebt.
In het voor en najaar is het andersom. Dan zou ik best de hele dag buiten willen zijn.
Mijn ervaring is trouwens dat mexicanen niet gauw klagen. Die werken gewoon door.
Amish hetzelfde laken een pak. Die gaan gewoon door
In het voor en najaar is het andersom. Dan zou ik best de hele dag buiten willen zijn.
Mijn ervaring is trouwens dat mexicanen niet gauw klagen. Die werken gewoon door.
Amish hetzelfde laken een pak. Die gaan gewoon door
Het gaat niet om klagen, het gaat om het verklaren van je hersentoestand na zo'n dag
Als ik graag zou klagen zou ik het geen minuut volhouden. Als je graag klaagt verdien je niet het meeste. Als je een vakman met volle inzet ben dan wel 
En ik kan zien dat je geen enkel besef hebt waar je over hebt. Echt geen enkel besef.

En ik kan zien dat je geen enkel besef hebt waar je over hebt. Echt geen enkel besef.
Laten we aub een beetje respectvol blijven. Neem nog eens rustig de forumregels door.trala schreef:
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik wil dan toch wel even zeggen dat ik heel veel respect heb voor al die mensen die in allerlei weersomstandigheden buiten moeten werken. Ik zie in mijn eigen tuin al weken lang dezelfde man aan het werk met het terras aanleggen en nu met het bouwen van een mooie betonnen bloembak. Hier lopen de temperaturen ook elke dag op tot dik boven de 30 graden, soms naar bijna 40. En ja, het is een aangename droge warmte als je vanaf het overdekte terras toekijkt, maar hij werkt in de brandende zon.
En ja, een groot deel van het jaar is het heerlijk om buiten te werken in Spanje, maar in de zomer geef ik het je te doen. Lang leve de siësta! Die is er echt niet voor niks.
En ja, een groot deel van het jaar is het heerlijk om buiten te werken in Spanje, maar in de zomer geef ik het je te doen. Lang leve de siësta! Die is er echt niet voor niks.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Valt wel mee hoor.Clint schreef:Laten we aub een beetje respectvol blijven. Neem nog eens rustig de forumregels door.trala schreef:
Ik heb mijn aandeel in de jaren echt wel gehad hoor. Toch aardig wat huurwoningen opgeknapt in de zomer zonder AC en onlangs een zwembad gebouwd bij 100 graden (waar ik nu de vruchten van pluk

Tot slot nog een tip om meer geld te verdienen. Work smarter,not harder

Ja, ik wil niet een martelaar voor de hitte worden, maar aangezien mensen altijd in die hitte zullen moeten blijven werken, vind ik het denegrerend om ze te beschouwen als niet behorend tot het 'smarter' deel van de bevolking. Laten we zeggen dat iedereen in constructie dit hopelijk niet heel z'n leven doet. Ik ben zelf nog vrij jong en zal niet in Texas blijven, plus (naast m'n werk) zijn we een huis aan 't flippen voor geld waardoor deze vaardigheden en arbeid wel goed uitkomt. Maar is het is zeker geen levensdoel
Maar ik sta wel bij m'n opinie dat iedereen die dat soort werk professioneel doet in dit klimaat, niets dan respect verdient, en zeker geen misplaatste grapjes of beledegingen van iemand's intelligentie. Het is een eerlijk en nobel beroep. Met praatjes gebeurd er weinig.

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik heb de afgelopen weken in extreem heet en vochtig weer rondleidingen door Washington gedaan en heb hernieuwd (had het altijd al, want het is sowieso zwaar werk) respect voor mensen, wiens werkzaamheden iedere dag in weer en wind en hitte buiten plaatsvinden.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik geloof dat je het allemaal een beetje te serieus opneemt