Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Extreme hitte

Is er vermeldenswaardig nieuws over de Verenigde Staten? Meld het dan in dit forum.
trala
Amerika-ontdekker

Re: Extreme hitte

Bericht door trala »

Oh, je vorige ondermijningen waren niet genoeg, nu wil je m'n opvatting over je opmerkingen zelf ook nog even ondermijnen? :shock:

Ja, laten we het hier maar bij laten. Straks ga je nog zeggen dat je grapjes aan het maken was...
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Extreme hitte

Bericht door ned in MO »

Jemenikke, wat moet ik daar nu op zeggen? Dat ik in mijn posts toch helemaal niet onaardig ben geweest? Dat ik toch :lol: heb gebruikt en niet :roll: .
Dat ik niet snap waarom jij je in vredesnaam aan het opwerken bent voor een aankomende hartaanval? Dat ik in Oktober zou hebben gezegd dat je op dat moment het perfecte beroep hebt om met 22 graden lekker buiten mag werken, terwijl ik dan in het zelfde kantoor bezig ben?

Voor de rest mag je zelf bedenken hoe geweldig je wel niet bent. Er zijn miljoenen mensen die het heet hebben in de zomer.
Als ik dan de UPS man zie die in een niet geairconditionde donkerbruine doos op wielen in 40 graden hitte rondrijdt (waar jij zo lacherig over bezorgers doet) dan heb ik daar meer bewondering voor dan een construction worker die om 6 uur in de ochtend kan beginnen om om 2 uur in de middag te stoppen. De ups man heeft die keuze niet.

Tot slot: je hebt het over respect. Ja ik heb respect voor mensen die dag in dag uit buiten in de hitte of kou bezig zijn.
Echter mensen die zich op de borst staan te kloppen als ze zich staan te vergelijken met de postbode die buiten in de zon rondloopt, terwijl de ander binnen een keuken aan het zetten is, is toch niet hetzelfde soort respect
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer