Veel sterkte voor iedereen die er middenin zit!
Komt vast wel goed, maar kan me voorstellen dat je als ouder van een kind in de VS, momenteel door een hel gaat.sep schreef:Ik zit er zelf niet in, maar onze dochter zit in New York, in Harlem. Geen idee hoe erg het wordt daar maar ik zal blij zijn als ze zaterdag weer thuis is! ik vind het maar niks, zo op afstand.lower Manhattan staat al blank....Ze heeft wel eten ingeslagen en zaklamp paraat. Je kunt gewoon geen kant op. Nou ja, ze kan wel naar boven als het nodig is.
Vreselijk voor iedereen die ermee te maken heeft.
Saskia
New York ligt wat hoger dan het gebied waar de storm eerst aan land gaat. Ik denk ook dat het in New York momenteel meevalt.sep schreef:Dank voor jullie snelle reacties! Ja, misschien valt het inderdaad mee. Als je ver weg zit lijkt het altijd erger, mijn dochter whatsappte net dat het tot nu toe een watjesstorm is! Maar dat was misschien om mij gerust te stellen![]()
We wachten hier maar rustig af.
Het filmpje liet trouwens ook n vrij rustig beeld zien, ik begreep dat het water het grootste risico is en dan vooral in zone A.
ik krijg er zo de wubbes van dat journalisten in dit weer toch per sé buiten moeten presenteren! Da's toch niet zonder risico voor henzelf en de filmploeg en waarom? Denken ze dat we niet geloven dat er een storm is als ze er niet instaan?DejaVu schreef:Uitzendlocatie van RTL:
Laat het haar maar niet horenDe omvang van Sandy is enorm, zelden gezien of beter ongezien.