Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Michael Jackson overleden

Is er vermeldenswaardig nieuws over de Verenigde Staten? Meld het dan in dit forum.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Michael Jackson overleden

Bericht door vana »

Oh ja, heel duidelijk te zien, hij is het echt.
Michael Jackson is nog onder ons dus :dance: :wink:

Marjon
VioletPrue
Amerika-ontdekker

Bericht door VioletPrue »

Inderdaad, die geest Moonwalkte, dus dat was MJ. :banghead:
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Wie gaat er vanavond (nu) kijken? Ik hoorde van Stefan dat Timor waarschijnlijk vanavond ook optreedt (samen met de andere dansers als een eerbetoon). Stefan hoorde het op de radio en toen hadden ze in de uitzending gebeld met Timors manager en die bevestigde dat Timor vanavond zou dansen. Ben benieuwd, je leest het verder nergens op Internet.
Sandy
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Ben ook aan het kijken hoor! Pffoooeeee, wat duurde het lang voordat het begon!
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Het valt ook bijna niet te missen. Op zeker meer dan 10 kanalen kan ik het volgen hier thuis.

Beeldkwaliteit BBC 2 is bij mij nog het beste.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

RiverCola schreef:Ben ook aan het kijken hoor! Pffoooeeee, wat duurde het lang voordat het begon!
Het is overdag en ik zit op mijn werk en kan het dus niet zien. Maar we hebben hier een TV hangen in de lobby en daar zaten inderdaad een aantal mensen te kijken.
"Keep Georgia On Your Mind"
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Brooke Shields en Jermaine Jackson vond ik wel erg ontroerend .. Maar ik ben erg emotioneel bij deze grootse dingen. Ik zag Timor nog tijdens het nummer van Jennifer Hudson.

Wat zong Mariah Carey slecht overigens .. dat had niets te maken met ontroerd zijn, ze zong echt niet goed ...
Sandy
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Brooke Shields was inderdaad erg bijzonder, mooi verhaal.

Gek, al een tijdje zei ik tegen mijn vriend; We moeten even zijn cd's opzoeken, dan kunnen we een keertje een Michael Jackson-avondje doen, lekker al zijn muziek luisteren (en mee-bleren!).
Dat gaan we nu alsnog doen...en gelijk maar het één en ander op onze iPod zetten zodat we op vakantie, onderweg, ernaar kunnen luisteren. Als ik nu al die nummers weer voorbij hoor komen realiseer je je ineens weer hoe waanzinnig veel fantastische muziek hij gemaakt heeft. Dat is toch eigenlijk ongelooflijk.
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Heb ik ook .. zoveel nummers die ik alweer kwijt was en nu weer hoor. Dat nummer wat Do zong van MJ tijdens het afscheidsconcert in NL vond ik ook zo mooi. Maar kan er niet meer op komen. Misschien komt er binnenkort een mooie verzamel CD met de best of MJ ( als het er nog niet is).
Sandy
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

En dat was het. Wat een absence op het laatst met de spot op de lege plek achter de microfoon.
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Onrealistisch .. vorige week waren ze nog aan het repeteren (zouden die banden nog vrijgegeven worden?) en nu zijn afscheid. Die vader Joe stond later niet op het podium. Had MJ zich verzoent eigenlijk met zijn vader nadat hij destijds in een interview emotioneel vertelde dat zijn vader hem sloeg...

Ik vroeg me wel af op het eind of die dochter niet een beetje was opgedragen om iets over haar vader te zeggen ... Arm kind, misschien wilde ze het zelf ...
Sandy
Louise
Amerikakenner

Bericht door Louise »

Ik vond het heel ontroerend en indrukwekkend, zeker toen Paris aan het einde in tranen uitbarstte en zei dat hij de beste vader van de wereld was.
En Timor stond ook aan het einde op het podium toen ze We are the World en Heal the World zongen.
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Ik heb Timor gemist op het einde ... wel tof dat ze de dansers hebben laten meedoen. Maar logisch ook als ze inderdaad zo intensief nog gerepeteerd hebben. Ik ben benieuwd naar zijn ervaringen wanneer zijn spreekverbod voorbij is.
Sandy
Louise
Amerikakenner

Bericht door Louise »

Zeker weten, want alhoewel de concerten nu niet meer door gaan, is dit voor Timor een ervaring die hij denk ik nooit meer zal vergeten, met de hele familie en al die mensen op het podium.
Truckman
Amerikafan

Bericht door Truckman »

Het was vandaag iig érg druk in LA...
The USA...what else?
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

Ik vond het wel een mooie memorial. Maar wat ik wel heel erg vreemd vond: Michael heeft er altijd voor gezorgd dat zijn drie kinderen niet herkenbaar waren. Altijd maskertjes op, dekentjes over hun hoofden enzovoorts. En nu... nu staan ze daar pontificaal op het podium! Heel de wereld zit ernaar te kijken en ziet dus hoe die kinderen eruit zien!
Ook in de zaal, toen ze op hun stoelen zaten, werden ze gergeld gefilmd.
Dat vond ik slecht, heel slecht.
Anita
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Ik heb wel vaker beelden gezien van die kinderen zonder vermommingen ... Ik vond dat de de kinderen en moeder van MJ juist helemaal niet zo veel in beeld waren ...
Sandy
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

Tuurlijk zijn er beelden van de kinderen zonder vermomming. Maar het is toch wel algemeen bekend, dat MJ dat niet wilde. Hij deed er nogal veel aan om hen uit de publiciteit te houden (erg begrijpelijk overigens), wat hem vrij goed lukte.
Ik vind het van zijn familie dan ook niet echt "netjes" om dat maar overboord te gooien, en ze zelfs op een podium te zetten, op een avond dat half de wereld die beelden zit te bekijken.
Alles voor de showbizz.... dat blijkt wel weer.
Anita
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Ah dat vind ik wel een beetje snel geoordeeld 'alles voor de showbizz' ... ik ken ze niet en dus ook niet hun beweegredenen iets te doen of te laten. Ik had zelf ook bij zijn dochter even van; waarom laten ze dat arme kind daar nu iets zeggen, maar misschien wilde ze het zelf graag.
Sandy
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door José »

Het kwam op mij over, dat ze het zelf wilde..
De jongste was trouwens amper in beeld, denk dat de familie daar bewust voor heeft gekozen en dat gevraagd heeft.

Wat is er nu met het lichaam gebeurd? Is er al bekend waar hij begraven word?
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer