Volgens mij zit je een beetje verkeerd hier.Texas Boy schreef:jiejie schreef:Aan de andere kant valt er iets voor te zeggen dat het zijn prive leven was en wij daar als gewone stervelingen natuurlijk geen bal mee te maken hebben.
Al die grote sterren zoals Michael, Britney Spears, Madonna etc gebruiken de media om bekend te worden en gaan dan klagen als paparazi ze achtervolgen. Michael was daar een voorbeeld van door zijn rare gedrag zoals kinderen aan armpjes uit een raam hangen en ook Neverland was natuurlijk een openbaar iets, dus ze laten de media toe in hun leven, dus niet zeuren dan.
Het is wel zo dat ze dòòr de media bekend worden, maar ze gaan het zeker niet gebruiken.
Elk van die artiesten die je hier noemt, werd bekend door zijn/haar liedjes hoor.
Natuurlijk dat nadien, eens ze bekend genoeg zijn, de media er zich volop instort.
En ik ga ook niet ontkennen hoor dat ze maar wat al te graag in de media kwamen, in geen geval.
Maar ik denk dat, de laatste jaren, zeker MJ geen media-geil figuur meer was dan enkele jaren geleden (en zeker voor al de rechtzaken) die zijn kinderen testobject liet zijn van de zwaartekracht (hetgeen hij volgens mij deed puur om de aandacht)
Het verschil met Madonna en, in mindere mate, Britney is dat MJ al een tijdje niets meer van zich liet horen, en ik had de indruk dat hij het wel oké vond zo. Zo zat MJ vorig jaar (in juli geloof ik) in een rolstoel. Maar ik vond dat dat véél minder aandacht kreeg (al dan niet bewust) dan Britney die in haar 'depressie'(?) haar hoofd kaal scheerde.
Maar ik denk dat we nu een kant opgaan waar we nog 100 pagina's forum kunne over vol schrijven en elkaar nog niet goed verstaan.
Veel hangt toch af van de soort berichtgeving die je volgde hoor.
Als je nu de roddelsites e.d. afgaat, dan zal je een volledig andere mening hebben dan wanneer je MJ volgde op de 'betrouwbare' sites.
Ook al is hij er niet meer, ik denk dat we de komende maanden nog verwent gaan worden met heel rare wendingen die, al dan niet, terecht blijken.
Ook het feit dat je zegt dat ze de pers toelaten in hun privé vind ik toch wel wat overroepen hoor...
Veel artiesten (niet allemaal natuurlijk) staan niet zo te springen tegenover een horde op hol geslagen paparazzi die elkaar zouden vertrappelen voor een goed fotootje. Vergeet niet dat de 'job' van paparazzi het achtervolgen en spotten is van celebs...
Zoals jij het zegt, komt het net over alsof ze elke week, tegen hun zin dan wel, de pers een rondleiding geven door hun domeinen.
Het is nu wel wat cru gesteld, maar daar komt het op neer.
Maar ik besef zelf ook wel dat het een deel van de celebs hun job is, om constant in het oog van een camera te lopen.
En persoonlijk, ik zou het niet erg vinden hoor mocht ik daardoor miljoenen en miljoenen scheppen... :dance: