Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Michael Jackson overleden

Is er vermeldenswaardig nieuws over de Verenigde Staten? Meld het dan in dit forum.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Michael Jackson overleden

Bericht door Dento »

Ik had het al willen vermijden, maar ja... :mrgreen: :lol:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

Als het goed is, wordt hij vandaag begraven toch? Ik lees er helemaal niks meer over, zou het vandaag nog wel doorgaan?
Anita
Matrox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matrox »

Lopen ze nu nog steeds te slepen met die man? Dat is toch nauwelijks te geloven.
Als ze nog veel langer wachten valt er niets meer te begraven.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Matrox schreef:Lopen ze nu nog steeds te slepen met die man? Dat is toch nauwelijks te geloven.
Als ze nog veel langer wachten valt er niets meer te begraven.
ff googlen en je komt hier

http://michaeljacksonfuneral.org/

maar een nieuwe datum is weer onduidelijk. Misschien dat ze door de dood van Kennedy alles willen verschuiven om weer in de publiciteit te komen?
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

Zie hier op RTL Nieuws.nl

Het zal dan toch vandaag gaan gebeuren, volgens de nieuwssites.
Vanavond, in besloten kring.
Anita
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Volgens mij zag ik Timor op één van die filmpjes waar familieleden naar hun plaats worden begeleid. Wordt ook gezegd dat het door de dansers van zijn show wordt gedaan.
http://www.zie.nl/profiel/mjacko
Sandy
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Ted Kennedy dood: drie dagen nieuws en begrafenis. Een man die een aantal foute dingen heeft gedaan, maar daarnaast ook erg veel goeds en belangrijk is geweest voor de samenleving.

Michael Jackson dood: uren, dagen, maanden, jaren nieuws. Iemand die alleen wat muziek heeft bijgedragen aan de wereld. Leuk, maar niet wereld-veranderend.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Bennogr schreef:Michael Jackson dood: uren, dagen, maanden, jaren nieuws. Iemand die alleen wat muziek heeft bijgedragen aan de wereld. Leuk, maar niet wereld-veranderend.
Ik denk dat MJ misschien blank en zwart met zijn muziek, video-clips etc dichter bij elkaar gebracht heeft dan Kennedy.
FlipjeBTiel
Amerika-expert

Bericht door FlipjeBTiel »

Bennogr schreef:Ted Kennedy dood: drie dagen nieuws en begrafenis. [...] Michael Jackson dood: uren, dagen, maanden, jaren nieuws. Iemand die alleen wat muziek heeft bijgedragen aan de wereld. Leuk, maar niet wereld-veranderend.
Staat weer tegenover dat MJ wel een wereldwijd fenomeen was, en Teddie K. niet. En zelfs in de V.S. zullen Joe en Jane meer hits van MJ op kunnen noemen dan wetgeving gesponsord door Ted.

Gr., Flipje
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

En ik vind niet dat een politicus per definitie meer bijdraagt aan de (wereld)gemeenschap omdat 'ie politicus is. Daarmee kwalificeer je in feite de functie van een muzikant lager dan die van een politicus en dat gaat wat mij betreft niet op. Ted K zat jaren in de politiek en droeg daarmee bij aan de maatschappij in de VS. MJ maakte jarenlang muziek waarmee hij een wereldpubliek bereikte en waarschijnlijk, behalve mensen te plezieren met zijn muziek, ook nog een boodschap overbracht.
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Ik vind het sowieso appels met peren vergelijken..
Sandy
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

RiverCola schreef:En ik vind niet dat een politicus per definitie meer bijdraagt aan de (wereld)gemeenschap omdat 'ie politicus is. Daarmee kwalificeer je in feite de functie van een muzikant lager dan die van een politicus en dat gaat wat mij betreft niet op. Ted K zat jaren in de politiek en droeg daarmee bij aan de maatschappij in de VS. MJ maakte jarenlang muziek waarmee hij een wereldpubliek bereikte en waarschijnlijk, behalve mensen te plezieren met zijn muziek, ook nog een boodschap overbracht.

Precies, MJ is veel belangrijker dan Kennedy geweest voor het samen brengen van rassen, denk aan MTV, bij figuren als Kennedy kan je je afvragen of ze wel goed werk doen, want het is erg eenzijdig vaak wat ze doen, dus ze helpen een groep, terwijl ze de andere groep juist tegenwerken, kijk wat nu weer in de politiek gebeurt.
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Maar ondertussen zijn ze allemaal nog steeds dood. Ik begrijp eigenlijk niet goed waar wat betreft MJ nu nog over gepraat wordt. Hebben we niet iets anders belangrijks om over te praten? John en Kate bijvoorbeeld?

**Rond Jon en Kate is een apart topic geopend: viewtopic.php?f=3&t=24460 **
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Bennogr schreef:Maar ondertussen zijn ze allemaal nog steeds dood. Ik begrijp eigenlijk niet goed waar wat betreft MJ nu nog over gepraat wordt. Hebben we niet iets anders belangrijks om over te praten? John en Kate bijvoorbeeld?
Blijkbaar praat jij ook nog steeds graag over MJ .. ik zie je toch regelmatig reageren in dit topic ;) :D
Sandy
Florida
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Florida »

Bennogr schreef:Maar ondertussen zijn ze allemaal nog steeds dood. Ik begrijp eigenlijk niet goed waar wat betreft MJ nu nog over gepraat wordt. Hebben we niet iets anders belangrijks om over te praten? John en Kate bijvoorbeeld?
Je HOEFT toch ook niet MEE te praten?
Ik hou niet van radijsjes, maar ik ga toch ook niet overal melden dat ik niet van radijsjes hou? Ik eet ze gewoon niet...
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer