Matrox schreef:Lopen ze nu nog steeds te slepen met die man? Dat is toch nauwelijks te geloven.
Als ze nog veel langer wachten valt er niets meer te begraven.
Volgens mij zag ik Timor op één van die filmpjes waar familieleden naar hun plaats worden begeleid. Wordt ook gezegd dat het door de dansers van zijn show wordt gedaan. http://www.zie.nl/profiel/mjacko
Ted Kennedy dood: drie dagen nieuws en begrafenis. Een man die een aantal foute dingen heeft gedaan, maar daarnaast ook erg veel goeds en belangrijk is geweest voor de samenleving.
Michael Jackson dood: uren, dagen, maanden, jaren nieuws. Iemand die alleen wat muziek heeft bijgedragen aan de wereld. Leuk, maar niet wereld-veranderend.
Bennogr schreef:Michael Jackson dood: uren, dagen, maanden, jaren nieuws. Iemand die alleen wat muziek heeft bijgedragen aan de wereld. Leuk, maar niet wereld-veranderend.
Ik denk dat MJ misschien blank en zwart met zijn muziek, video-clips etc dichter bij elkaar gebracht heeft dan Kennedy.
Bennogr schreef:Ted Kennedy dood: drie dagen nieuws en begrafenis. [...] Michael Jackson dood: uren, dagen, maanden, jaren nieuws. Iemand die alleen wat muziek heeft bijgedragen aan de wereld. Leuk, maar niet wereld-veranderend.
Staat weer tegenover dat MJ wel een wereldwijd fenomeen was, en Teddie K. niet. En zelfs in de V.S. zullen Joe en Jane meer hits van MJ op kunnen noemen dan wetgeving gesponsord door Ted.
En ik vind niet dat een politicus per definitie meer bijdraagt aan de (wereld)gemeenschap omdat 'ie politicus is. Daarmee kwalificeer je in feite de functie van een muzikant lager dan die van een politicus en dat gaat wat mij betreft niet op. Ted K zat jaren in de politiek en droeg daarmee bij aan de maatschappij in de VS. MJ maakte jarenlang muziek waarmee hij een wereldpubliek bereikte en waarschijnlijk, behalve mensen te plezieren met zijn muziek, ook nog een boodschap overbracht.
RiverCola schreef:En ik vind niet dat een politicus per definitie meer bijdraagt aan de (wereld)gemeenschap omdat 'ie politicus is. Daarmee kwalificeer je in feite de functie van een muzikant lager dan die van een politicus en dat gaat wat mij betreft niet op. Ted K zat jaren in de politiek en droeg daarmee bij aan de maatschappij in de VS. MJ maakte jarenlang muziek waarmee hij een wereldpubliek bereikte en waarschijnlijk, behalve mensen te plezieren met zijn muziek, ook nog een boodschap overbracht.
Precies, MJ is veel belangrijker dan Kennedy geweest voor het samen brengen van rassen, denk aan MTV, bij figuren als Kennedy kan je je afvragen of ze wel goed werk doen, want het is erg eenzijdig vaak wat ze doen, dus ze helpen een groep, terwijl ze de andere groep juist tegenwerken, kijk wat nu weer in de politiek gebeurt.
Maar ondertussen zijn ze allemaal nog steeds dood. Ik begrijp eigenlijk niet goed waar wat betreft MJ nu nog over gepraat wordt. Hebben we niet iets anders belangrijks om over te praten? John en Kate bijvoorbeeld?
**Rond Jon en Kate is een apart topic geopend: viewtopic.php?f=3&t=24460 **
Bennogr schreef:Maar ondertussen zijn ze allemaal nog steeds dood. Ik begrijp eigenlijk niet goed waar wat betreft MJ nu nog over gepraat wordt. Hebben we niet iets anders belangrijks om over te praten? John en Kate bijvoorbeeld?
Blijkbaar praat jij ook nog steeds graag over MJ .. ik zie je toch regelmatig reageren in dit topic
Bennogr schreef:Maar ondertussen zijn ze allemaal nog steeds dood. Ik begrijp eigenlijk niet goed waar wat betreft MJ nu nog over gepraat wordt. Hebben we niet iets anders belangrijks om over te praten? John en Kate bijvoorbeeld?
Je HOEFT toch ook niet MEE te praten?
Ik hou niet van radijsjes, maar ik ga toch ook niet overal melden dat ik niet van radijsjes hou? Ik eet ze gewoon niet...
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.