Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Michael Jackson overleden
Re: Michael Jackson overleden
Strijd om de erfenis? De man heeft een schuld ergens tussen de 200 en 500 miljoen dollar.
Maar misschien wordt die schuld wel vlot ingelost, omdat zijn cd's en andere merchandise ineens als warme broodjes over de toonbank vliegen. Wat ik overigens niet begrijp. Waarom gaan mensen nu ineens snel MJ cd's kopen?
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wie weet kunnen we Neverland straks bezichtigen, net als het bedevaartsoort dat Memphis is geworden. Ik zou het wel leuk vinden als dit bewaard zou blijven, het is toch een overblijfsel van het vreemde leven dat MJ heeft gehad.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Amerika-ontdekker
Tja, ik ben het met Peet eens.
Ik vind het erg voor zijn familie en vooral zijn kinderen, die toch al zo'n vreemde jeugd hebben gehad.
Maar laten we wel wezen, de laatste 15 jaar heeft hij behalve veel enge dingen (huwelijken met Presley en Rowe, chirurgie en de hele molestation ellende) weinig aan de wereld bijgedragen.
Elke andere artiest zou een 'has been' genoemd worden, maar hij is de King of Pop.
Naar mijn mening was hij in de jaren 70 en 80 niet te stuiten en een artiest van wereldformaat, maar daarna is hij doorgeslagen en was hij niet helemaal 100%.
Het is sneu dat hij overleden is, maar de excessieve media belangstelling is belachelijk.
Een RTL Boulevard special, extra lang Shownieuws en zelfs op NOS teletekst 5 á 6 pagina's met zijn levensverhaal...(wat overigens méér is dan RTL Boulevard en Shownieuws aan teletekstpagina's over hem hadden!)
Balkenende die commentaar geeft, langere journaals.....het lijkt wel of de Koningin overleden is!
Ik hoop dat dat na zijn begrafenis allemaal weer normaal wordt, want dit is belachelijk.
Ik vind het erg voor zijn familie en vooral zijn kinderen, die toch al zo'n vreemde jeugd hebben gehad.
Maar laten we wel wezen, de laatste 15 jaar heeft hij behalve veel enge dingen (huwelijken met Presley en Rowe, chirurgie en de hele molestation ellende) weinig aan de wereld bijgedragen.
Elke andere artiest zou een 'has been' genoemd worden, maar hij is de King of Pop.
Naar mijn mening was hij in de jaren 70 en 80 niet te stuiten en een artiest van wereldformaat, maar daarna is hij doorgeslagen en was hij niet helemaal 100%.
Het is sneu dat hij overleden is, maar de excessieve media belangstelling is belachelijk.
Een RTL Boulevard special, extra lang Shownieuws en zelfs op NOS teletekst 5 á 6 pagina's met zijn levensverhaal...(wat overigens méér is dan RTL Boulevard en Shownieuws aan teletekstpagina's over hem hadden!)
Balkenende die commentaar geeft, langere journaals.....het lijkt wel of de Koningin overleden is!
Ik hoop dat dat na zijn begrafenis allemaal weer normaal wordt, want dit is belachelijk.
- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
Het lijkt of jijzelf al enkel jaren bent mismeesterd door de media ivm michael jackson. niet alles geloven wat je hoort of ziet en alles met een korreltje zout nemen.
mijn reactie gebeurt onder invloed van emotie, maar kunnen we nu even positief blijven en respect tonen aub?
thx MJ for everything
mijn reactie gebeurt onder invloed van emotie, maar kunnen we nu even positief blijven en respect tonen aub?
thx MJ for everything
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Je moet het maar meemaken zo'n ellende op je kop krijgen .Ik denk dat het helemaal niet meevalt en het niet te onderschatten is , hoe zwaar zo'n beschuldigingen een enorme druk op je leven kan leggen .En dat hij dan wat rare trekken vertoont om alle media te vermijden en zich zo onzichtbaar mogelijk te maken is misschien in zijn ogen een oplossing geweest .Persoonlijk lijkt hij mij een heel sterk persoonlijkheid ,er zijn er die voor minder zelfmoord plegen .
Ik ben nooit geen fan van hem geweest ,zijn muziek ligt niet in mijn genre maar die man hebben ze gekraakt en dan is het niet moeilijk een beetje excentriek te worden .Hij is een icoon en spijtig genoeg niet in staat geweest om zich nog maar eens te bewijzen .Misschien had zijn imago dan weer wat opgekrikt geweest .Maar zo'n einde wens je niemand toe.Ik hoop dat hij nu zijn rust krijgt die hij wel verdient heeft.
Groetjes,
Ik ben nooit geen fan van hem geweest ,zijn muziek ligt niet in mijn genre maar die man hebben ze gekraakt en dan is het niet moeilijk een beetje excentriek te worden .Hij is een icoon en spijtig genoeg niet in staat geweest om zich nog maar eens te bewijzen .Misschien had zijn imago dan weer wat opgekrikt geweest .Maar zo'n einde wens je niemand toe.Ik hoop dat hij nu zijn rust krijgt die hij wel verdient heeft.
Groetjes,
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt natuurlijk ook zeggen dat jij als klaarblijkelijke fan niet alles wíl geloven wat je in de media hoort/leest... bedekt met de mantel der liefde, om het zo maar eens te zeggen...pollyblue schreef:Het lijkt of jijzelf al enkel jaren bent mismeesterd door de media ivm michael jackson.

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
ja idd, en daar heb ik geen problemen mee. in mijn ogen kon hij niets misdoen. ieder zn visie hé. :beerchug:Dento schreef:Je kunt natuurlijk ook zeggen dat jij als klaarblijkelijke fan niet alles wíl geloven wat je in de media hoort/leest... bedekt met de mantel der liefde, om het zo maar eens te zeggen...pollyblue schreef:Het lijkt of jijzelf al enkel jaren bent mismeesterd door de media ivm michael jackson.
Dento schreef:e kunt natuurlijk ook zeggen dat jij als klaarblijkelijke fan niet alles wíl geloven wat je in de media hoort/leest... bedekt met de mantel der liefde, om het zo maar eens te zeggen...
Een veertiger zal Michael kennen als de bedenker van de "Moonwalk" een dertiger misschien van iemand die zijn eigen kruis betast en roept "I am Bad"

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat komt omdat "vroeger" de artiesten echt talent hadden (hoewel het live zingen van Madonna ook niet fantastisch isTexas Boy schreef:denk dat we zulke grote sterren niet meer krijgen, denk dat misschien Madonna de laatste is.

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Denk ook dat popsterren weggooi produkten zijn, gaan maar een paar jaar mee, snap niet waaro Britney nog wel redelijk succesvol blijft, heb altijd het idee dat ze nog nooit een noot live gezongen heeft. Ben geen Madonna fan, maar ze gaat al lang mee en werd ze al niet de Queen of Pop genoemd?
Ben zelf nooit een echte fan van MJ geweest, vond zijn shows samen met zijn broers altijd erg leuk om naar te kijken. De laatste jaren vond ik het erg triest allemaal worden. Hij was mentaal niet helemaal gezond meer, dat kan ook niet anders met de opvoeding die vader Joe Jackson gegeven heeft. Waarschijnlijk daarom ook het veranderen van zijn uiterlijk, indentiteits crisis?
Hoop dat zijn "soul" nu rust heeft.
Hij is trouwens niet de uitvinder van de "Moonwalk", heeft het echter verder geperfectioneerd samen met zijn choreograaf Jeffrey Daniels(Shalamar). Zie hier.
Hoop dat zijn "soul" nu rust heeft.
Hij is trouwens niet de uitvinder van de "Moonwalk", heeft het echter verder geperfectioneerd samen met zijn choreograaf Jeffrey Daniels(Shalamar). Zie hier.
- Bandido
- Amerika-expert
Hij heeft ook wel wat meer nagelaten dan de gemiddelde artiest. Ja, hij is behoorlijk doorgeslagen, maar hij heeft voor een complete generatie enorm veel betekend. Ik vind de media-aandacht dan ook wel begrijpelijk. Ik ben zelf ook nooit een fan geweest, maar zie wel hoe creatief die man moet zijn geweest. Daarvoor alle respect.VioletPrue schreef:Elke andere artiest zou een 'has been' genoemd worden, maar hij is de King of Pop.
"Keep Georgia On Your Mind"
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik denk dat er maar weinig talenten zijn/waren zo groot als Michael Jackson. De muziek, de zang, de shows, het dansen, de videoclips (daarin was hij revolutionair, hij heeft de trend gezet voor de huidige clips), en dat zoveel jaren achter elkaar.
Zijn muziek is nog steeds up to date, verjaart niet echt. Het is uniek in zijn soort en er zijn velen artiesten vandaag de dag die nog steeds putten uit de bron die hij gecreeerd heeft. Fan of niet dat zijn feiten.
Hey, grote talenten zijn nu eenmaal een beetje anders. Kijk naar Picasso of Salvador Dali. Redelijk vreemde vogels die er zeer excentrieke levenstijlen op nahielden. Maar daarmee is hun prestatie niet minder. Dat geld ook voor Michael Jackson. Ik vind het jammer dat er mensen zijn die zeggen dat hij het niet waard is omdat hij zo'n vreemd leven leidde.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik erg geniet van al de specials op tv. Die muziek is onderdeel van mijn jeugd (ik ben 28, en nee ik herinner me hem niet als iemand die zijn kruis betastte
), het was mijn eerste keuze voor muziek. Ik ben opgegroeid in een muzikaal gezin, mijn vader is beroepsmuziekant, en ik hoorde elke dag, de hele dag muziek. Maar toen ik 6 was kwam ik voor het eerst in contact met de muziek van Michael Jackson en was gelijk gefascineerd. Het was dus de eerste muziek waarvoor ik koos om ernaar te luisteren. Niet veel jaren later zat ik soms uren achter de televisie, ik had mijn eigen videobandje, en nam dan clips op van Michael Jackson die voorbij kwamen op MTV. Zo stelde ik mijn eigen videobanden met muziek samen. Madonna kreeg soms ook een plekje op zo'n bandje maar geen enkele artiest heeft me zo gefascineerd als Michael Jackson.
Later verloor ik mijn belangstelling een beetje, maar als ik de muziek van de albums Bad en Dangerous hoor dan vind ik het nog steeds fantastisch
Zijn muziek is nog steeds up to date, verjaart niet echt. Het is uniek in zijn soort en er zijn velen artiesten vandaag de dag die nog steeds putten uit de bron die hij gecreeerd heeft. Fan of niet dat zijn feiten.
Hey, grote talenten zijn nu eenmaal een beetje anders. Kijk naar Picasso of Salvador Dali. Redelijk vreemde vogels die er zeer excentrieke levenstijlen op nahielden. Maar daarmee is hun prestatie niet minder. Dat geld ook voor Michael Jackson. Ik vind het jammer dat er mensen zijn die zeggen dat hij het niet waard is omdat hij zo'n vreemd leven leidde.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik erg geniet van al de specials op tv. Die muziek is onderdeel van mijn jeugd (ik ben 28, en nee ik herinner me hem niet als iemand die zijn kruis betastte

Later verloor ik mijn belangstelling een beetje, maar als ik de muziek van de albums Bad en Dangerous hoor dan vind ik het nog steeds fantastisch

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Wat mij betreft - en ik ben 45 - perfect verwoord!
HEAR HEAR!
A3
HEAR HEAR!
A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
Ik geniet ook erg van zijn specials die momenteel op tv en radio langskomen. Dat heeft hij zeker verdiend. Al die verschillende, geweldige nummers die langskomen, heerlijk ik genietn ervan.
Ongeacht wat je van hem vindt, hij heeft een hoop betekend voor de muziekwereld. Het is niet voor niets dat sterren als Madonna (met wie hij echt NIET door één deur kon, zij konden elkaar eerder afschieten) en Celine Dion erg verdrietig zijn dat hij overleden is.
Hij is inderdaad een erg vreemde vogel, maar hij was ook iemand die niet alleen aan zichzelf dacht en ook veel voor zijn fans over had. Het is niet voor niets dat wereldwijd zijn fans hem trouw zijn gebleven, ondanks alle ellende rondom zijn persoon.
Ongeacht wat je van hem vindt, hij heeft een hoop betekend voor de muziekwereld. Het is niet voor niets dat sterren als Madonna (met wie hij echt NIET door één deur kon, zij konden elkaar eerder afschieten) en Celine Dion erg verdrietig zijn dat hij overleden is.
Hij is inderdaad een erg vreemde vogel, maar hij was ook iemand die niet alleen aan zichzelf dacht en ook veel voor zijn fans over had. Het is niet voor niets dat wereldwijd zijn fans hem trouw zijn gebleven, ondanks alle ellende rondom zijn persoon.
-
- Amerika-expert
Eerder dat "vroeger" de media een grotere eenheidsworst was, met weinig keuze in het aanbod.Dento schreef:Dat komt omdat "vroeger" de artiesten echt talent hadden
Gr., Flipje
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk dat het aanbod tegenwoordig inderdaad groter is wat TV-zenders betreft, maar dat het nu meer eenheidsworst is dan ooit...
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Vroeger zat je nog op de volledige Thriller clip van Michael Jackson te wachten op MTV nu hebben we 4 MTV's zonder muziek, allemaal Real Life zooi. Heb denk ik 300 zenders en eigenlijk geen popmuziek meer, soms een concertje van Pink Floyd ofzo.