Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Berenaanval op campground bij Yellowstone
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Berenaanval op campground bij Yellowstone
Als ze nu de mensen die de beren voeren óók afschieten dan werkt dat nóg afschrikwekkender.
Ik kan me daar altijd zó kwaad over maken als mensen zo achterlijk ondoordacht dingen als dit doen, onder het mom van "ach, één keertje kan vast geen kwaad" zonder te beseffen wat de gevolgen zijn voor de arme beesten.
Ik kan me daar altijd zó kwaad over maken als mensen zo achterlijk ondoordacht dingen als dit doen, onder het mom van "ach, één keertje kan vast geen kwaad" zonder te beseffen wat de gevolgen zijn voor de arme beesten.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Daar heb je inderdaad gelijk in.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
- Amerikakenner
Ja toch wel jammer dat dit laatste deel van het verhaal niet in de bekendheid is gekomen. Als ze daar nu flink de nadruk op zouden leggen, zou het wellicht het bewustzijn vergroten. (hopen we tenminste, sommige mensen leren het nooit...
)

Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike