Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Agent ondergespoten met moedermelk

Is er vermeldenswaardig nieuws over de Verenigde Staten? Meld het dan in dit forum.
Texas Boy
Amerika-expert

Re: Agent ondergespoten met moedermelk

Bericht door Texas Boy »

Hockey schreef:Gleuknie, ik wens jou maar 1 ding toe: dat je zelf eens 5 jaar als agent aan de slag gaat. Kijken of je het daarna nog steeds zo'n dijenkletser vindt.
Beetje teveel Hill Street Blues gekeken of Blue Bloods :lol: (wat recenter) maar meeste agenten komen niet verder dan bekeuringen uitschrijven en een flitspaal (laser) bedienen denk dat ik tijdens laden van container meer gevaar loop dan zelfs een gemiddelde Amerikaanse agent want de meeste trekken hier misschien in hun hele loopbaan één keer hun revolver. Valt me trouwens ook op hoeveel dikke agenten Amerika wel niet kent, je zou minimaal verwachten dat ze getraind zijn, behalve donut happen.
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Als we dan toch gevaar en politie in 1 onderwerp vermelden:

In april 2008 zijn mijn vriendin en ik mishandeld na het stappen. Mijn vriendin was bewusteloos en bleek in het ziekenhuis een hersenschudding te hebben en ik had een gebroken neus. De kroegeigenaar belde de politie, maar die weigerden langs te komen. Ze hadden niet voldoende auto's was het antwoord en het was niet ernstig genoeg. Het politiebureau ligt 100 meter van de kroeg vandaan overigens.

De mishandelaar is zijn straf overigens niet ontlopen. Hij had mij beter ook bewusteloos kunnen trappen. Hij rende er vandoor, maar ik stond meteen op en rende achter hem aan. Hij stapte snel in zijn auto en scheurde er vandoor. Jammer voor hem was, dat ik zijn kenteken heb genoteerd. Hij heeft uiteindelijk 2 weken voorwaardelijke gevangenisstraf met een proeftijd voor 2 jaar gekregen en hij moest ons allebei 1500 euro smartengeld betalen + de extra schade (ik kon 2 weken niet werken en ik kreeg maar 70% van mijn normale loon). Samen was het bedrag ongeveer 3400 euro. Dat hebben we in Amerika opgemaakt. :mrgreen:
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
gyatso
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door gyatso »

gleuknie schreef:Als we dan toch gevaar en politie in 1 onderwerp vermelden:

In april 2008 zijn mijn vriendin en ik mishandeld na het stappen. Mijn vriendin was bewusteloos en bleek in het ziekenhuis een hersenschudding te hebben en ik had een gebroken neus. De kroegeigenaar belde de politie, maar die weigerden langs te komen. Ze hadden niet voldoende auto's was het antwoord en het was niet ernstig genoeg. Het politiebureau ligt 100 meter van de kroeg vandaan overigens.

De mishandelaar is zijn straf overigens niet ontlopen. Hij had mij beter ook bewusteloos kunnen trappen. Hij rende er vandoor, maar ik stond meteen op en rende achter hem aan. Hij stapte snel in zijn auto en scheurde er vandoor. Jammer voor hem was, dat ik zijn kenteken heb genoteerd. Hij heeft uiteindelijk 2 weken voorwaardelijke gevangenisstraf met een proeftijd voor 2 jaar gekregen en hij moest ons allebei 1500 euro smartengeld betalen + de extra schade (ik kon 2 weken niet werken en ik kreeg maar 70% van mijn normale loon). Samen was het bedrag ongeveer 3400 euro. Dat hebben we in Amerika opgemaakt. :mrgreen:

René, dit zijn hele erge dingen, maar goed dat je hier nu om kan lachen.
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Hockey schreef:Gleuknie, ik wens jou maar 1 ding toe: dat je zelf eens 5 jaar als agent aan de slag gaat. Kijken of je het daarna nog steeds zo'n dijenkletser vindt.
Bedankt nog voor de verwensing, maar ik bedank ervoor. :wink:
gyatso schreef:René, dit zijn hele erge dingen, maar goed dat je hier nu om kan lachen.
Ik lach bijna altijd. Volgens mij ben ik al met een lach geboren. :lol: En nee, dat is niet om het te verwerken. :wink:
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer