Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Man graast tussen geiten in geitenkostuum
Man graast tussen geiten in geitenkostuum
Boswachters in de Amerikaanse staat Utah zijn op zoek naar een man die in de bergen rondloopt in een geitenkostuum. De natuurliefhebber zou zich mengen in een groep wilde geiten.
Volgens boswachter Phil Douglass heeft de geitenfanaat geen wet overtreden. Douglass zei echter bang te zijn dat de man zich niet bewust is van de gevaren van zijn daden.
Zo worden in september 60 jachtvergunningen voor geiten afgegeven in het gebied. Daarnaast kunnen de geiten zelf ook gevaarlijk zijn.
Volgens boswachter Phil Douglass heeft de geitenfanaat geen wet overtreden. Douglass zei echter bang te zijn dat de man zich niet bewust is van de gevaren van zijn daden.
Zo worden in september 60 jachtvergunningen voor geiten afgegeven in het gebied. Daarnaast kunnen de geiten zelf ook gevaarlijk zijn.
Re: Man graast tussen geiten in geitenkostuum
Een jachtvergunning voor geiten?? Nou, dat is nog eens lekker spannend jagen zeg 

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Het zijn natuurlijk niet gewone geiten, maar wilde (berg?)geiten, dus wild. Net als herten of beren of wat dan ook. Geloof mij, zelfs die lieve eekhoorntjes kunnen flink agressief worden, daarom wordt er zo tegen voeden gewaarschuwd. You're not in the Netherlands anymore
(vrij naar "you're not in Kansas anymore" uit de Wizard of Oz). Serieus, echter, veel van de wilde dieren lijken zo dociel, maar dat zijn ze echt niet.

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
In de Alpen lopen genoeg berggeiten rond (ik heb jaren in Zwitserland gewoond). Ze trekken zich doorgaans niet veel aan van mensen, dus als je er op wilt jagen hoef je geen uren tussen de struiken te gaan liggen.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Het probleem hier in de VS, althans dat is met de herten zo en die doen ook over het algemeen geen vlieg kwaad (hoewel ik ze ook erg agressief heb meegemaakt), is het in toom houden van de populatie. Als er teveel geiten of herten zijn worden de gewassen teveel opgegeten en hebben de dieren niet genoeg eten, wat leidt tot verhongering en in gebieden met droogte (nu heel veel) uitdroging. Daarom zijn er jachten op deze dieren. Kennelijk is het echt niet zo'n makkelijk doel als jij lijkt te denken, maar dat weet ik natuurlijk niet uit eigen ervaring, ik ken enkel een aantal jagers. Zou het zelf ook absoluut niet willen doen, maar die jacht is dus wel een werkelijkheid en een gevaar voor iemand, die zich als geit verkleed tussen een kudde verstopt.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC