Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gebaar voor laten zien dat iemand homo is
-
- Amerika-ontdekker
Gebaar voor laten zien dat iemand homo is
Mijn kennis uit California is vorig jaar bij ons thuis komen logeren.
Toen we naar tv keken zwaaide ze met haar hand voor haar mond. Ik weet niet meer precies wat voor beweging ze maakte.
Ik vroeg wat er aan de hand was. Ze vroeg of de tv-presentator HOMOSEKSUEEL was.
Weet iemand uit Amerika hoe die beweging met je handen exact gaat als je wilt zeggen/vragen dat iemand homoseksueel is?
(NIET beledigend bedoeld)
Toen we naar tv keken zwaaide ze met haar hand voor haar mond. Ik weet niet meer precies wat voor beweging ze maakte.
Ik vroeg wat er aan de hand was. Ze vroeg of de tv-presentator HOMOSEKSUEEL was.
Weet iemand uit Amerika hoe die beweging met je handen exact gaat als je wilt zeggen/vragen dat iemand homoseksueel is?
(NIET beledigend bedoeld)
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Er is een gebaar, waarbij je een beetje geaffecteerd met de hand zwaait, om aan te duiden, dat iemand homo is. Dan heb je je hand inderdaad min of meer voor je gezicht. Misschien dat je dat bedoelt? Maar om nou uit te leggen, hoe die beweging precies gaat? Pff, dat kan ik niet.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerika-ontdekker
Is dat die beweging dat je met je hand voor je gezicht wappert voor frisse lucht omdat je zgn. bijna flauw valt? Volgens mij is dat een vrouwen-stereotyp die gebruikt wordt om zgn. vrouwelijke trekjes aan te geven bij een homo. Geen officieel gebaar volgens mij. Als ik het helemaal fout heb, sorry.
Dora
Dora
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ja, precies, zoiets en inderdaad geen officieel gebaar.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Ja inderdaad... raar eigenlijk dat ze op die manier nagedaan/belachelijk gemaakt worden. De homo's die ik ken, zijn dus totaal niet verwijft (men is juist eerder verbaasd: uh, hij homo? uh?) Maar goed...Sandy schreef:Inderdaad, dat is niet een gebaar om te vragen of te zeggen dat iemand homosexueel is. Maar zo worden homosexuelen juist nagedaan c.q. belachelijk gemaakt, omdat het een typerend vrouwelijk gebaar zou moeten zijn ... alleen wat overdreven verwijfd nagedaan!
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht