Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Certified Check or Money Order
Certified Check or Money Order
Beste Lezers,
Ik ben bezig met mijn aanmelding aan een Community College in Kansas, straks moet ik een application fee betalen maar ik weet niet goed hoe. Ik citeer: US $75 application fee. This non-refundable application fee should be in the form of a certified check or money order. Do not send cash.
Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt!
Groetjes,
Lnvdw
Ik ben bezig met mijn aanmelding aan een Community College in Kansas, straks moet ik een application fee betalen maar ik weet niet goed hoe. Ik citeer: US $75 application fee. This non-refundable application fee should be in the form of a certified check or money order. Do not send cash.
Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt!
Groetjes,
Lnvdw
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Certified Check or Money Order
Een certified cheque zal niet gaan als jij niet in de US woont, vrees ik.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Een money order kun je hier in de VS op verschillende plekken krijgen, o.a. bij Walmart geloof ik. Maar geen idee of je dat vanuit het buitenland kunt regelen. Ken je iemand in de VS die dat voor je kan doen? Of leg je situatie voor aan het college, als ze vaker buitenlandse studenten hebben zullen ze hier toch vaker mee te maken hebben gehad.
Terug in Texas!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Via Western Union in Nederland?
Neem anders even persoonlijk contact op met het international office van de onderwijsinstelling, zij kunnen je mogelijk ook meer vertellen.
Neem anders even persoonlijk contact op met het international office van de onderwijsinstelling, zij kunnen je mogelijk ook meer vertellen.
Elke
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 6338 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-