Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Goedkope kleding

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Toto
Amerika-ontdekker

Goedkope kleding

Bericht door Toto »

Hoi allen,

Ik kan me van 10 jaar geleden herinneren dat je in Amerika vrij goedkoop spijkerbroeken kon kopen. Weet iemand hoe dat nu is. Ennu iemand ervaring met merkschoeisel?
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Merkkleding en schoenen zijn idd nog steeds stukken goedkoper dan hier.
Wij moeten elke keer een nieuwe koffer kopen omdat we anders alle aangekochte kleding en schoenen niet mee kunnen krijgen :lol:. Vooral onze puberdochter kan uren doorbrengen in de winkels :roll:

Bianca
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
redscorpionsting
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door redscorpionsting »

Het kan goedkoper,ga naar de outlet stores van de merk kleding :D
daar koop ik altijd mijn kleding stukken goedkoper
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Inderdaad goedkoper, zo koop ik bv voor 25 US$ ex-vat een Livis 501 of 505.

Maar let wel goed op want ik heb de indruk dat de kleding in Europa over het algemeen beter is gesneden.
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Het kan goedkoper,ga naar de outlet stores van de merk kleding
Ik bedoel natuurlijk ook de outlet stores. :wink:
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

merk spijkerbroeken ( Levis ) kun je ook heel goedkoop bij de Supermarkten zoals Walmart of Kmart vinden.
GoBucks
Amerikakenner

Bericht door GoBucks »

Color01 schreef:merk spijkerbroeken ( Levis ) kun je ook heel goedkoop bij de Supermarkten zoals Walmart of Kmart vinden.
Hmmmm ja, maar het gerucht gaat dat de merkkleding bij Walmart van goedkopere (slechtere) kwaliteit is dan in winkels waar je een paar dollar meer betaalt. Ikzelf zou liever in een outlet mall of bijvoorbeeld by JC Penny's dit kopen.
BTW, niet dat walmart slecht is... ik heb alleen twijfels over de kleding, electronica....
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik had van de zomer een spijkerbroek van American Eagle voor 14 dollar.. gewoon koopjes afzoeken :) Outlet stores zijn ook heel leuk, zeker als je een hele mall vol hebt :)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Toto
Amerika-ontdekker

Bericht door Toto »

Dank voor jullie antwoorden. Ik zou zeggen maak ze nou niet verder gek anders lopen we ipv mooie plekjes de malls af, hahaha.
mirdj
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Als ik ruimte heb als ik wegga stop ik een extra sporttas in m'n koffer. Je ziet ook genoeg mensen inchecken met half gevulde of zelfs lege koffers. Je kan natuurlijk wel raden dat die niet meer (half) leeg zijn als ze terug komen. Meestal neem ik wel spijkerbroeken en schoenen mee terug. Ligt er maar net aan waar ik tegen aan loop en natuurlijk zorg ik ervoor dat het al gedragen is, op z'n minst de labels eraf, voordat ik het vliegtuig in stap.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Tink
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tink »

Morgen, Presidents Day Sale, we hebben dringend een paar nieuwe spijkerbroeken nodig omdat we een paar conferenties en symposia moeten bijwonen. Heb vandaag, Zondag, de advertenties bijlage van de krant al doorgespit en zie dat we de Levi's in de aanbieding zijn all sizes and styles 19.95 USD en dan nog 40 % off. Jippie!

Das lekker winkelen hoor!

Ik heb overigens nog nooit meegemaakt dat een Levi in Walmart van slechtere kwalitiet zou zijn dan die van een outlet.
--
Tink
GoBucks
Amerikakenner

Bericht door GoBucks »

Tink schreef: Ik heb overigens nog nooit meegemaakt dat een Levi in Walmart van slechtere kwalitiet zou zijn dan die van een outlet.
OK, let me rephrase that: De levi's bij wallmart zijn van de zogenaamde 'Signature line'. Dus niet de traditionele 501, 520 etc.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer