Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen. Hier in Nederland verkopen ze ook het People Magazine, maar in de winkels hier gaat het niet regelmatig. Nu zat ik te wachten op die van 12 maart, maar ik heb die nooit kunnen vinden. Nu is mijn vraag of iemand (Zowel in Nederland of in Amerika) de issue van 12 maart wel heeft gekocht en nu thuis heeft liggen en er niks meer mee doet.
Je zou me er een groot plezier mee doen om het naar mij op te sturen, natuurlijk tegen een vergoeding. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb net een proefabonnement voor 2 maanden genomen, zal kijken of ik het bewuste nummer heb, als ik straks thuis kom.
Kan ook eventueel de bladen voor je bewaren en tzt toezenden.
wiepster schreef:Ik heb net een proefabonnement voor 2 maanden genomen, zal kijken of ik het bewuste nummer heb, als ik straks thuis kom.
Kan ook eventueel de bladen voor je bewaren en tzt toezenden.
Ik heb inmiddels gekeken en mijn eerste nummer is van 26 maart!! Helaas dus niet welke jij graag wil hebben.
Als je wilt dat ik ze bewaar en tzt aan je verzend laat maar weten via PB....
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.