Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kaas versturen per post
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wat Joke zegt, vind ik ook, niet alleen bij Whole Foods, maar ook bij Giant, Wegmans en Costco. De tijden, dat we nergens goede Goudse kaas (en Parrano en Leidse en Edammer en zelfs geiten Goudse etc. etc) konden krijgen, zijn allang voorbij.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
http://nl.wikipedia.org/wiki/BeemsterGoBucks schreef:Misschien een domme vraag, maar waar is de Beemster?
en zie ook http://www.beemsterkaas.nl/promotie_activiteiten.php
kaas versturen per post
die kaas opsturen is dus alleen aantrekkelijk voor een grootverbruiker, misschien moet ik maar een kaasboerderij beginnen in amerika en dan kunnen jullie ook genieten van goudse kaas voor 5 euro per kilogram.
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Jammer Sandy, dat ik het nu pas weer lees. Ik was vorige week in Nederland en ben gisteren weer teruggereisd. Anders had ik die kaas alvast voor je de grens over kunnen nemen en had ie alleen nog maar binnen de US verstuurd hoeven worden. Nou ja...volgende keer beter.
Toch denk ik dat je hier best veel Nederlandse kaas kunt krijgen hoor. Misschien, als je het dan toch wilt versturen, kun je beter bij een Nederlands winkeltje in de US online iets bestellen. Is ook duurder dan normaal, maar waarschijnlijk goedkoper dan versturen vanaf Nederland.
Mijn meegenomen kaas ligt hier inmiddels weer in de koelkast. Er gaat toch niks boven een zelf meegenomen stuk oude kaas
.
Toch denk ik dat je hier best veel Nederlandse kaas kunt krijgen hoor. Misschien, als je het dan toch wilt versturen, kun je beter bij een Nederlands winkeltje in de US online iets bestellen. Is ook duurder dan normaal, maar waarschijnlijk goedkoper dan versturen vanaf Nederland.
Mijn meegenomen kaas ligt hier inmiddels weer in de koelkast. Er gaat toch niks boven een zelf meegenomen stuk oude kaas

You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Re: Kaas versturen per post
Mag je uberhaupt wel kaas de USA inbrengen? Ik dacht dat je geen zuivelprodukten mocht inbrengen ivm met ziektes etc.
En als het wel mag mag je het dan ook meenemen in je koffer?
kle
kle
Sandy schreef:Ik wil weer een pakket met goodies sturen naar Amerika waaronder kaas. Ze zijn namelijk dol op de Nederlandse kaas.
Is het raadzaam om kaas (vaccuum verpakt) per post te versturen? Ik meen me te herinneren dat kaas indien vaccuum verpakt, nog zo'n 3 a 4 weken houdbaar is. Een pakket versturen naar Amerika duurt ongeveer een week, maar ik vraag me af of kaas dan nog wel lekker vers is na een week. Kaas kan dan wel lang houdbaar zijn, maar verliest wel zijn smaak vind ik ...
Heeft iemand hier ervaring mee?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Niet aan een stukjekle schreef:Mag je uberhaupt wel kaas de USA inbrengen? Ik dacht dat je geen zuivelprodukten mocht inbrengen ivm met ziektes etc.
kle

- Color01
- Amerika-expert
Alleen als de Kaas Vacuum Verpakt is.kle schreef:Mag je uberhaupt wel kaas de USA inbrengen? Ik dacht dat je geen zuivelprodukten mocht inbrengen ivm met ziektes etc.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht