Maar heb je al eens Extra Dark geprobeerd? Is nog sterker!nieuwenoord schreef:Ik drink al vanaf het begin Dark Roast

Roland
Precies, het gaat mij ook niet om sterk ... maar dat het naar echte koffie smaakt. Dat miste ik bij de Senseo ... Ik heb die Dark Roast ook wel eens geprobeerd, maar heeft niet indruk op me gemaakt ...hekkie schreef:Wij drinken ook vanaf het begin al Dark Roast en niet omdat het sterk is, want daar hou ik niet zo van, maar omdat het smaakt naar (echte) koffie!
Ik maak al jaren m'n eigen Senseo pods. Ze zijn tegenwoordig overal te koop. Het is een soort plastic filter bakje met een dekseltje die in je pod past, je doet je lievelings koffie erin dekseltje erop, klaar. Ik heb er een stuk of 30 en maar altijd een grote voorraad met verschillende merken. Zo kan je ook lekker je espresso merk gebruiken, en het scheelt bendes in de prijs.jerbia schreef:Ik heb de Senseo koffie ook nooit echt lekker gevonden. Wij drinken thuis alleen nog koffie uit een Nespresso-apparaat. De cupjes zijn wel duur, maar de koffie is zoooooooo lekker.
Ik zag vorige week in de PLUS-supermarkt de "Extra Dark"-pads van hun huismerk liggen. Als "Dark roast"-liefhebber dus meteen gekocht, maar na een stuk of 5 kopjes kan ik er nog steeds niet zo aan wennen. Op de een of andere manier staat de smaak me (nog) niet zo aan.Coyote schreef:Maar heb je al eens Extra Dark geprobeerd? Is nog sterker!nieuwenoord schreef:Ik drink al vanaf het begin Dark Roast![]()
Roland
Er zitten vaak verschillen in. De dark roast van de Aldi vind ik trouwens ook prima.Coyote schreef:Ik drink altijd de originele van DE.BigAppleLover schreef:Misschien dat de originele "extra dark" van DE beter/anders smaakt???![]()
Andere merken vind ik niet te pruimen...![]()
Roland
Ik heb hier nog niet eerder gezegd, maar....OOK ik vind de caramel macchiato van Starbucks erg lekkerthebes schreef:Wie van jullie was er ook weer dol op de caramel macchiato van Starbucks? Die heb ik vorige week in Londen geprobeerd en die is inderdaad héérlijk.
Gisteravond nog samen met Marjan een heerlijke Caramel Frappuccino bij Starbucks gehad in Duitsland bij Centro.thebes schreef: Het was te koud voor de caramel frappuchino, die volgt hoop ik a.s. september in de VS!
Ja, erg leuk! Je waant je even terug in Amerika als je daar bent.Sandy schreef:Leuk is het daar he Roland ... daar gaan wij ook wel eens heen : ))
Helaas nooit bij starbucks geweest daar ... had het ook niet eerder gezien ...
Haha, ja dat vind ik ook altijd. Wil ik in Nederland bij mijn vriendin in Heerenveen op bezoek en moet ik 2 uur rijden. Ik neem dan van alles mee voor onderweg, want ik vind het echt een hele reis in mijn eentje. Blijf ook nog slapen, omdat het toch wel ver is voor 1 dagje...thebes schreef:[
Die caramel frappé ziet er heerlijk uit, zeg....![]()
Helaas te ver weg om vanuit Rotterdam een dagje naar toe te gaan !
(alhoewel, op rondreis in de VS rijden we die afstanden zonder morren...)
Zooo, jij komt wel eens in Heerenveen zonder dat ik het weet...??houstonwehaveaproblem schreef:Wil ik in Nederland bij mijn vriendin in Heerenveen op bezoek en moet ik 2 uur rijden. Ik neem dan van alles mee voor onderweg, want ik vind het echt een hele reis in mijn eentje. Blijf ook nog slapen, omdat het toch wel ver is voor 1 dagje...
Daarentegen rijden we hier een dagje naar San Antonio (3,5 uur enkele reis) zonder het gevoel te hebben dat we op "reis" gaan.
Ik heb ook een vraagje over koffie(zetten):peter1962 schreef:Hoe is het eigenlijk gesteld met de kwaliteit/smaak van de koffie die je in de supermarkt koopt? Is het smakelijk of kan ik beter m'n eigen koffie meenemen?
Peter
nog 234 nachtjes....... :lol:
Ja, wist niet dat ik daarvoor toestemming moest vragenCoyote schreef:Zooo, jij komt wel eens in Heerenveen zonder dat ik het weet...??![]()
![]()
Roland