Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Boek verzenden van de V.S. naar Nederland
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Boek verzenden van de V.S. naar Nederland
ik heb een vrij groot (bijna 36 x 28 cm) en zwaar (bijna anderhalve kilo) boek dat ik naar Nederland wil versturen. Bij USPS zeggen ze dat dat $76 kost, om nog maar te zwijgen van de exorbitante bedragen waar men het bij FedEx and UPS over heeft ($150+). Dat zijn echt absurde bedragen voor één boek. Heeft iemand toevallig nog tips om dat boek zo goedkoop mogelijk naar Nederland te sturen? Het maakt helemaal niks uit hoe snel of lang het duurt voordat dat boek in Nederland is; het moet gewoon zo goedkoop mogelijk gebeuren en ik kan me niet voorstellen dat $76 voor één boek de goedkoopste optie is.
Dank!
Dank!
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
- JeroenB
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Boek verzenden van de V.S. naar Nederland
De goedkoopste optie is dan toch de vraag uitzetten of er iemand is die dat voor je mee zou willen nemen in de bagage vanuit de USA naar NL.
Property Manager voor vakantie woningen in de Kissimmee area
Ik vrees dat dit toch de gangbare tarieven zijn. Ik weet niet hoe hoog de noodzaak om het te versturen is maar veel goedkoper gaat het niet worden denk ik.
Heb er geen ervaring mee, maar kom $33.79 via zeevracht tegen met
https://www.parcelmonkey.com/shipment/a ... fe=idotdpc
Heb deze ingevuld
https://www.parcelmonkey.com/active-qui ... 3c1fea62e9
Edit: link werkt niet meer, je moet even de gegevens opnieuw invoeren
https://www.parcelmonkey.com/shipment/a ... fe=idotdpc
Heb deze ingevuld
https://www.parcelmonkey.com/active-qui ... 3c1fea62e9
Edit: link werkt niet meer, je moet even de gegevens opnieuw invoeren
19 States so far...
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
En de kans is groot dat de ontvanger er import tax op moet betalen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het lijkt erop dat Easyship.com een goede optie is. Daarmee lijk ik voor $26,01 het boek naar Nederland te kunnen sturen. Fingers crossed...
Edit 1: Ik heb het pakket via Easyship verstuurd. $27,00 in totaal: $26,01 voor de verzending en $0,99 verzekering. Net afgegeven bij FedEx. We zullen zien wat het wordt.
Eigenlijk heel raar dat ik het pakket bij FedEx moest afgeven. Toen ik daar eerder langsging om te vragen wat de verzendopties waren, kreeg ik te horen dat het via hen meer dan $140 zou kosten. Nu ben ik daar een fractie van kwijt en het lijkt toch via FedEx te gaan.
Edit 2: So far so good. Volgens FedEx moet het boek op 11 december op de eindbestemming in Nederland aankomen. Da's best snel.
Edit 1: Ik heb het pakket via Easyship verstuurd. $27,00 in totaal: $26,01 voor de verzending en $0,99 verzekering. Net afgegeven bij FedEx. We zullen zien wat het wordt.
Eigenlijk heel raar dat ik het pakket bij FedEx moest afgeven. Toen ik daar eerder langsging om te vragen wat de verzendopties waren, kreeg ik te horen dat het via hen meer dan $140 zou kosten. Nu ben ik daar een fractie van kwijt en het lijkt toch via FedEx te gaan.
Edit 2: So far so good. Volgens FedEx moet het boek op 11 december op de eindbestemming in Nederland aankomen. Da's best snel.
Ron (in Seattle, WA)
=======
=======
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Het is opgelost en wij krijgen het boek deze woensdag al binnen als het goed is! Zo blij met dit forum en nog blijer met Dutch in Seattle!!!
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het boek is aangekomen en ook nog een dag eerder dan FedEx had gezegd.
Easyship.com lijkt dus prima te werken en voor een fractie van de prijs ook nog.
Easyship.com lijkt dus prima te werken en voor een fractie van de prijs ook nog.
Ron (in Seattle, WA)
=======
=======
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht