Wat word ik toch altijd geweldig slimmer van jou antwoorden! Waarvoor heel erg dank je wel!
Wel... Mijn 22 jarige neef die met mij meereist is een geweldig grote voetbalfanaat

10 jaar geleden, toen we voor het eerst samen reisden, hebben we Messi al aan het werk gezien bij het toenmalige grote Barcelona...
Nu, ik weet niet waar zijn prioriteiten liggen bij de trip naar Miami volgend jaar haha
maar ikzelf zou dus wel heel graag een wedstrijd van de panthers zien, ik vond ijshockey in New York, 3 jaar terug, ook veel spectaculairder dan de nba match die we in dezelfde week hebben bijgewoond.
Klopt, ze spelen op maandag 13 april tegen de NY Rangers en de woensdag 15 april tegen Detroit. Hun laatste wedstrijd ook in de reguliere competitie.
Ik heb al gezien dat er kaartjes bij Ticketmaster als resale kaartjes worden verkocht op dit moment. Voor beide wedstrijden. De prijzen voor tegen Detroit liggen wel een stuk lager dan voor de wedstrijd tegen NY Rangers, wat me ook wel logisch lijkt.
Maar ik vermoed dat ook de wedstrijd tegen Detroit wel een leuke beleving zou zijn.
Goed, dan kijk ik al voor de tickets te kopen voor de panthers wacht ik af voor de nba
Dank je wel voor je hulp!! Heel blij met je antwoorden.