Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuwe werklocatie

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Contacteer:

Nieuwe werklocatie

Bericht door dutch_in_seattle »

Nadat het softwarebedrijf waar ik voor werk onlangs is overgenomen door Oracle, zijn we verhuisd van ons kantoor in Redmond (WA) naar een kantoorgebouw in downtown Bellevue. We zitten nu op de 20e verdieping (21e voor Amerikanen) met prachtige uitzichten:

Lake Washington, Seattle en Olympic Mountains in het westen:
Afbeelding

Mt. Rainier in het zuiden:
Afbeelding

En de Cascades in het oosten (nog geen foto beschikbaar).

Niet slecht hè, of zoals ze "thuis" in Oost-Brabant zeggen: "kos kojer"! ;-)

Ron (in Seattle, WA)
http://www.dutchoutpost.us
liliane
Amerikafan

Bericht door liliane »

Wauw! Kom je nog wel aan werken toe met zo'n uitzicht?
Dan is mijn uitzicht op de A12 redelijk saai te noemen hoor!

Liliane
2004 Woodstock, Ontario en Scottsville, Virginia
2006 Crozet, Charlottesville, Virginia
2010 Woodstock, Ontario en Horn Lake, Mississippi
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Wat een geweldig uitzicht Ron!

Een skyline van een stad is altijd prachtig maar bepaald indrukwekkend vind ik de besneeuwde vulkanen die overaal bovenuit steken. Dat heeft tenminste op mij de meeste indruk gemaakt in Seattle en omgeving.

Met name Mt Baker, die ik overigens ook vanuit Canada kon zien, maar ook Mt Rainier, Mt Adams en Mt St Helens. Werkelijk schitterend..... :wink:

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Whow.... komt er ook nog iets van het werk terecht of zit je de hele tijd naar buiten te staren? :wink:
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Ik zit in Denver, 29 hoog, met een uitzicht op de Rockies, waar nog heel veel sneeuw ligt. Prachtig, maar soms moeilijk om te werken.
Invisiblegirl
Amerika-ontdekker

Bericht door Invisiblegirl »

Ik krijg echt heimwee door jouw foto's! Ik ga trouwens volgend jaar in Redmond wonen & ben er afgelopen zomer geweest, misschien heb ik (onbewust) je kantoor wel gezien :)
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Stuk mooier dan het uitzicht op downtown Minneapolis. Of (moge de goden het verhoeden) de Mall of America! Is duidelijk een goede stpa geweest, die verhuizing.
Laatst gewijzigd door Bennogr op 20 mei 2007, 04:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Joke schreef:Ik zit in Denver, 29 hoog, met een uitzicht op de Rockies, waar nog heel veel sneeuw ligt. Prachtig, maar soms moeilijk om te werken.
Da's knap hoog Joke. Als ik moest raden, zou ik zeggen dat je of in de Republic Plaza Building zit, of op 1999 Broadway. Ben ik een beetje in de buurt?
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Schitterend Ron!!

Joke, foto's!!!!!!!!!
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

het is me nog nooit gelukt om hier foto's te plaatsen (en heb de tijd niet om uit te vinden hoe het moet) maar ik heb dezelfde uitzichten als Ron. Ben op de 14/15e verdieping en heb ook nog uitzicht op de Puget Sound. Het is echt heerlijk om op en mooie dag hier te werken. Voel me heel erg blessed.
SEEING IS BELIEVING
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dutch_in_seattle »

doreennicole schreef:het is me nog nooit gelukt om hier foto's te plaatsen (en heb de tijd niet om uit te vinden hoe het moet) maar ik heb dezelfde uitzichten als Ron. Ben op de 14/15e verdieping en heb ook nog uitzicht op de Puget Sound. Het is echt heerlijk om op en mooie dag hier te werken. Voel me heel erg blessed.
Waar zit jij dan precies, Doreen?

Ron (in Seattle, WA)
http://www.dutchoutpost.us
doreennicole
Amerika-expert

First Hill, Cabrini Tower, t.o. Swedish Medical. En het is ongelooflijk hoeveel verschil een paar verdiepingen maken. We zaten eerst op de 11e, maar sinds we op de 15e zitten heb ik vanuit mijn eigen office uitzicht op Lake Union aan de ene kant en Queen Anne, en aan de andere kant downtown en een deel Puget Sound, met soms een ferry er door heen. De Olympics op de achtergrond (of zijn het nu weer de Cascades?). We hebben alleen geen zicht op Mt Rainier (behave vanuit onze conference room) en de Space Needle is geblokt door een of ander downtown gebouw. I hate that!!!!
SEEING IS BELIEVING
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Wauw Ron, dat is nog eens een leuk uitzicht! Is inderdaad wat anders dan de meesten van ons kunnen zeggen. Ach, als je er elke dag tegenaan kijkt dan zal het op den duur ook niet zo bijzonder meer zijn voor jou. Maar weet dat je toch wel bevoorrecht bent.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Loek - Ik zit in het 555 17th Street gebouw. Vroeger heette dat Anaconda Tower, toen Qwest Building, nu is heeft het dus geen naam meer. Het is dichtbij Republic Plaza.

Gisteren konden me ook mooi de hagelstorm aan zien komen, het water door de straten zien stromen, en toen de witte stad zien.
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Ik heb ook geen idee hoe ik een foto moet plaatsen, maar hier zie je een mooie foto van Denver en de Rockies. Ik werk in het zwarte gebouw in het midden, en mijn kantoor is aan de westkant.

Afbeelding
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Joke schreef:Ik heb ook geen idee hoe ik een foto moet plaatsen,
Joke,

De foto is nu zichtbaar. Het enige wat jij nog moest doen was [img]%20voor%20en%20[/img] na de link plaatsen. :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Dat is veel te makkelijk! Bedankt.
doreennicole
Amerika-expert

ja, maar hoe krijg je een foto hier? ik begrijp de instructies voor foto's uploaden naar een website niet.
SEEING IS BELIEVING
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

doreennicole schreef:ja, maar hoe krijg je een foto hier? ik begrijp de instructies voor foto's uploaden naar een website niet.
Doreen,

Heb je dit topic als eens doorgenomen? Hierin beschrijft Njit hoe je een afbeelding via Imageshack.us kunt plaatsen.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
doreennicole
Amerika-expert

nou, hier gaat ie dan. met dank aan kastelke, mijn eerste geplaatste foto's. weer wat geleerd.

dit zijn dus een paar van de uitzichten vanuit mijn kantoor.

ben nog een beetje aan het experimenteren met de grootte. ik hoop dat ze er goed uitkomen. bij mij op de Mac zien ze er groot uit en dan op het werk niet. heb geloof ik nu wel de juiste grootte gevonden (640 x 480), maar ze zijn niet allemaal dit formaat. laat me weten of ik wat moet aanpassen, anders doe ik het vanaf de volgende keer zo.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door doreennicole op 01 jun 2007, 07:49, 3 keer totaal gewijzigd.
SEEING IS BELIEVING
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer