Ik denk dat de vliegvelden in Amerika een stuk voordeliger zijn, dus zie het nut niet zo om in Nederland geld te pinnen.Corry schreef:De ABN op Schiphol is echter niet echt goedkoop hoor. Toen ik nog op Schiphol werkte hield ik die koers in de gaten en dat was altijd onvoordelig. Ik zeg het maar even...... :sorry:
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Euro - Dollar 1.37!!
-
- Amerikakenner
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Daar wordt je als Amerikaan idd niet blij van. Europa wordt dan erg duur..Marceljesse schreef:Mijn familie landt over 5 uur. Die worden straks helemaal gek als ze hun dollars gaan omwisselen
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Maurice schreef:Ik wil voor mijn reis zowieso wat geld contant op zak hebben, kan ik dat dan beter meteen in Nederland wisselen voor dollars, of kan het beter doen wanneer in in Amerika zelf ben??
Kun je daar gewoon pinnen met een normale Rabobank pas?
Je kan gewoon pinnen met je pasje en is een stuk voordeliger, als je een wat duurder Rabo pakket hebt betaal je ook een stuk minder kosten, ff checken bij je bank.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Je kan ook extra geld vragen bij de kassa als je de boodschappen afrekend dan kost het niets extra, afhankelijk van de winkel kan je tussen de $ 20 en $ 100 opnemen.Maurice schreef: Kun je daar gewoon pinnen met een normale Rabobank pas?
Laatst gewijzigd door Rob op 19 jul 2007, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hardstikke handig om met je pinpasje wat extra geld op te nemen bij je boodschappen. Ik maak veelvuldig gebruik van deze mogelijkheid.Rob schreef: Je kan ook extra geld vragen bij de kassa als je de boodschappen afrekend dan kost het niets extra, afhankelijk van de winkel kan je tussen de $ 20 en $ 100 opnemen.
Een handige manier om telkens gratis over cash geld te beschikken....

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
hekkie schreef:Hardstikke handig om met je pinpasje wat extra geld op te nemen bij je boodschappen. Ik maak veelvuldig gebruik van deze mogelijkheid.Rob schreef: Je kan ook extra geld vragen bij de kassa als je de boodschappen afrekend dan kost het niets extra, afhankelijk van de winkel kan je tussen de $ 20 en $ 100 opnemen.
Een handige manier om telkens gratis over cash geld te beschikken....![]()
Marjan
Gratis cash, echt waar??

-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Een of andere econoom (kan de bron niet meer vinden) had het erover dat de dollar nog naar 1,50 zou kunnen stijgen, omdat dit gunstig zou kunnen zijn voor de export. Zit hier enige waarheid in of is dit totale onzin...?
Laatst gewijzigd door David_Fly op 21 jul 2007, 21:59, 2 keer totaal gewijzigd.
David_Fly schreef:Een of andere econoom (kan de bron niet meer vinden) had het erover dat de dollar nog naar 1,50 zou kunnen stijgen, omdat dit gunstig zou kunnen zou zijn. Zit hier enige waarheid in of is dit totale onzin...?
Geen onzin, Amerikanen vinden het waarschijnlijk wel fijn, goed voor de export.
Imke schreef:Ik moet binnenkort mijn schoolgeld gaan betalen.
Is het de moeite waard om nog 2-3 weken te wachten of gaat dit zo goed als 0,0 schelen?
Misschien moet je even een site als CCN volgen voor de verwachtingen:
http://money.cnn.com/data/currencies/
Heb echter regelmatig gezien dat men verwachte dat de Dollar ging zakken en toen steeg hij, blijft een gok
Nee hoor hij is nog steeds 1,38
http://www.gocurrency.com/?keyword=curr ... 000CrV7AAK
Tenminste, op die site en die gebruik ik altijd
http://www.gocurrency.com/?keyword=curr ... 000CrV7AAK
Tenminste, op die site en die gebruik ik altijd

Weet er iemand toevallig hoeveel ik nu voor bijv. 400 euro zou krijgen?
ik hoorde bij het reisburo dat ik mijn cashgeld beter in amerika om kon wisselen dan hier in nederland, maar ik snap geen dobbelsteen van die koersen enzo haha
hoeveel is 1 euro?
hoeveel zou ik dan krijgen voor 400 euro?
(in nederland en in amerika)
ik hoorde dat de amerikanen meer geven voor de euro dan wanneer je hier wisselt, maar waarom?
sorry van geld snap ik echt niets haha
ik hoef daar verder ook niets te betalen, maarja, altijd makkelijk om geld te hebben, stel er is iets, of ik zie nog iets leuks
ik hoorde bij het reisburo dat ik mijn cashgeld beter in amerika om kon wisselen dan hier in nederland, maar ik snap geen dobbelsteen van die koersen enzo haha
hoeveel is 1 euro?
ik hoorde dat de amerikanen meer geven voor de euro dan wanneer je hier wisselt, maar waarom?
ik hoef daar verder ook niets te betalen, maarja, altijd makkelijk om geld te hebben, stel er is iets, of ik zie nog iets leuks

OP dit moment krijg je voor 400 Euro ongeveer 550 Dollars, de koers schommelt nogal. Als je Euro's omwisselt in Amerika krijg je een stuk minder, beter geld op betaalrekening houden en pinnen, is gunstiger dan cash geldMilou schreef:Weet er iemand toevallig hoeveel ik nu voor bijv. 400 euro zou krijgen?
hoeveel is 1 euro?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1491 Weergaves
-
Laatste bericht door robinthart