Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Taalcursus volgen in Amerika
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jolanda, heel erg specifiek woordgebruik ga je ook tijdens zo'n talencursus niet leren hoor, dat zijn dingen die je uit de praktijk leert.
Voor zakenengels heb je wel cursussen, maar bijvoorbeeld als je over koken en zo wilt gaan spreken, of over geneeskunde, of didactiek, of over mechanica... Da's allemaal zo heel specifiek, en zelden ga je dat in zo'n cursus leren.
Voor zakenengels heb je wel cursussen, maar bijvoorbeeld als je over koken en zo wilt gaan spreken, of over geneeskunde, of didactiek, of over mechanica... Da's allemaal zo heel specifiek, en zelden ga je dat in zo'n cursus leren.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
-
- Amerikafan
Door alles in het Nederlands te vertellen bereik je hetzelfde resultaat bij dat soort mensen, zeker als het creationisten zijn.phillybilly schreef:PS. Mijn "stage-familie" praat nogal graag over het geloof.....af en toe zou ik zoooo graag willen zeggen wat ik ervan vind.... en dan komt mijn gebrek aan woordenschat bij "aparte" onderwerpen weer bovenstom onderwerp, haha
Groetjes Jolanda

- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Nee hoor, zij staan ook erg open voor mijn menig en willen niks opdwingen. Ik kan alleen niet altijd PRECIES formuleren wát ik vind en dat vind ik af en toe jammer...ZappyVlaams schreef:Door alles in het Nederlands te vertellen bereik je hetzelfde resultaat bij dat soort mensen, zeker als het creationisten zijn.phillybilly schreef:PS. Mijn "stage-familie" praat nogal graag over het geloof.....af en toe zou ik zoooo graag willen zeggen wat ik ervan vind.... en dan komt mijn gebrek aan woordenschat bij "aparte" onderwerpen weer bovenstom onderwerp, haha
Groetjes Jolanda
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heel herkenbaar. Onze vrienden zijn werkelijk wel heel gelovig. Ok, het zijn Methodisten, dat zijn niet de 'moeilijkste' (in mijn ervaring). Zij weten dat -vooral ik- het heel moeilijk heb met religie, maar wij kunnen daar toch heel goed over spreken, én ik heb vooral nog nooit de idee gehad dat zij mij veroordelen of negatief bekijken omwille van mijn geloof.phillybilly schreef: Nee hoor, zij staan ook erg open voor mijn menig en willen niks opdwingen. Ik kan alleen niet altijd PRECIES formuleren wát ik vind en dat vind ik af en toe jammer...
Zij hebben, in tegenstelling tot anderen van mijn 'eigen' geloof (dat wil zeggen: dat van mijn ouders), nooit getracht me van hun gelijk te overtuigen, of mij nooit minderwaardig gevonden omwille van mijn standpunten. Maar inderdaad, ik denk dat, indien ik beter Engels kon, ik toch nog veel diepgaander met hen hier over kon spreken.
Elke