Mooi staaltje van passie voor het bedrijf waarvoor je werkt

Die passie hebben niet alle medewerkers. Deze Coca-Cola truck kwamen wij tegen tussen Bryce Canyon en Zionjvinch schreef: Mooi staaltje van passie voor het bedrijf waarvoor je werkt
Nee hoor helemaal niet raar.platesman schreef:ik ben hier in belgie een echte cola drinker maar als ik in de us ben dan vind ik daar de pepsi beter dan de cola.hoe raar dat ook mag klinken.
Raak heeft alleen nog Kindercola.TedjevanEs schreef: En wat ik vroeger wel lekker vond in NL, maar dat bestaat denk ik niet meer was RAAK Cola....
Zou niet moeten. Heineken wordt namelijk al gebottled naar Amerika gestuurd. Dus geen siroop waar later water wordt toegevoegd.Ginaatje schreef:Ik vind Heineken hier overigens ook heel anders smaken dan in NL..
Klopt hoor, ik vind de Heineken in de VS ook anders smaken dan in Nederland - al moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat ik Heineken in Nederland ook niet zo lekker vind (maar 't is altijd nog beter dan BudweiserGinaatje schreef:Ik vind Heineken hier overigens ook heel anders smaken dan in NL..