mijn baas is hier niet blij mee...
Hij koopt paarden in nederland (vertrekt overmorgen)
ik heb hier nog steeds wat euro's , leuk om die nu in te wisselen...
duimen dat het zo blijft en niet nog verder gaat!!
Onze website!! we zijn er nog mee bezig, maar neem alvast een kijkje
banken hanteren soms hun eigen wisselkoersen.. ik denk dat er vrij weinig aan te doen is. Je kan ze eens een email sturen, kijken of daar iets uitkomt?
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation. Clint's Thoughts
Net even op hun site gekeken, er staat dat ze de koersgegevens aangeleverd krijgen van Mastercard. Laat maar zitten dus.... het gaat toch niet om enorme bedragen (maar evengoed vind ik het lichtelijk flauw ).
Als je via creditcard betaalt, is er altijd een extra valuta toeslag, ik meen van 1 procent.
Via de postbankpas betalen levert een betere koers op, heb nog steeds inkomen vanuit NL en ben nu blij met de huidige koers
Ik heb in het verleden meerdere malen geld getransferreerd van NL naar USA.
Ik had in NL een rabobank rekening en als ik daar dmv internetbankieren het bedrag in dollars opgaf, dan kreeg ik gewoon de huidige koers en verloor dus niks.
Transfereer je een bedrag in euro's dan komt het in amerika aan en word het daar omgerekend, met een minder gunstige koers, naar dollars.
Ik rekende dus eerst even uit hoeveel dollars ik wilde transferen en gaf dan aan dat ik een x-bedrag in dollars wilde overmaken. Nadat de opdrag was uitgevoerd gaven 'ze' (Rabobank) gelijk de wisselkoers aan en hoeveel euro's het mij ging kosten en dat was altijd netjes de huidige koers.
Op mijn bank of america rekening kwam het gewoon als dollars binnen en verloor ik dus niks...
Euro opnieuw naar record18 Oct 07, 14:55
AMSTERDAM (ANP-AFX) - De euro is in de loop van donderdagmiddag opnieuw op een recordstand ten opzichte van de dollar uitgekomen. De Europese munt stond enige tijd boven de psychologische grens van 1,43 dollar, maar zakte later op de middag weer terug naar een waarde van 1,4283 dollar.
Een eerder record werd begin deze maand behaald met een stand van 1,4281 dollar. De opmars van de euro - oftewel de waardevermindering van de dollar - begon eind september en was het directe gevolg van de renteverlaging in de Verenigde Staten. De lagere rente heeft als effect dat de dollar voor valutahandelaren minder aantrekkelijker wordt. De Amerikaanse munt staat al langer onder druk als gevolg van het tekort op de handelsbalans van de VS.
:dance: Ik heb net nog een serieus geldbedrag overgeschreven van m'n spaarrekening naar m'n zichtrekening, want mijn boodschappenlijstje is inmiddels laaaaaaaaang geworden. Donderdagochtend vertrekken we!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.