Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Halloween Decoraties

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Oh, jij had hondentreats! Er waren een paar mensen, die zich verontschuldigden tegen Cosmo, dat ze niets voor hem hadden. En er waren ook een aantal andere honden, misschien, dat ik volgend jaar ook hondensnacks zal hebben.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
RuudG
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door RuudG »

Heh, het klinkt wel heel leuk, Hondentreats, maar ik heb dit jaar geen hond aan de deur gehad (naja, wat onbeschofte honden, maar dat is het wel zo'n beetje).

Ach, wellicht als ik volgend jaar in een leukere buurt woon :)

Ruud
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

Er is bij mij zoals verwacht niemand aan de deur geweest. Ik had voor de zekerheid toch maar wat snoep ingekocht, dus ik zit nu met een flinke voorraad, die ik in de pantry ga proberen te bewaren en over een week of twee als iedereen klaagt dat de Halloween candy op is, naar buiten brengen.
SEEING IS BELIEVING
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ah, beide Petra's. Wat een gave foto's! Cozmo als clowntje is heel geslaagd. Ik vind trouwens het Ragedy Ann-kostuum ook wel schitterend hoor, dat gaat Saskia nog wel dragen als ze zichzelf te groot gaat vinden voor Sneeuwitje :lol:

Goed idee, die hondentreats! Ik vind het best jammer dat ik Halloween op een weekje gemist heb, het lijkt me toch wel heel leuk zo.

Enne, Petra in NC: Petra's huis is Virginia ken ikal, maar jouw huis ziet er ook wel heel mooi uit met die prachtige pilaren aan de voorkant!
TedjevanEs
Amerikakenner

Bericht door TedjevanEs »

Hier de 2 van esjes voordat ze de straat op gingen en twee uur later met kiloos snoepgoed weer thuis kwamen...
Afbeelding
Mart81
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Mart81 »

Dat skelet is geniaal :)
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Wat schattig! Geeft dat witte van het skelet ook licht in het donker?
Dat zou echt gaaf zijn!
TedjevanEs
Amerikakenner

Bericht door TedjevanEs »

Yep, het skelet gaf licht in het donker, we hebben ook gewacht tot 7pm voordat we gingen. Samen met een schoonzus en haar 2 kids, met een lekker groepje de hele buurt afgestruint.

Ik overdrijf niet als ik je vertel dat we misschien wel 10 kilo snoep hebben opgehaald ... dat gaat nooit op en over een maand of twee gaat wat overgebleven is waarschijnlijk de prullebak in maarja...

Als Andrew in dat skeletpak een beetje voorover gebogen met dat zwaard op je afkwam leek het net een griezeltje uit een horrorfilm :wink:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

TedjevanEs schreef:Ik overdrijf niet als ik je vertel dat we misschien wel 10 kilo snoep hebben opgehaald ... dat gaat nooit op en over een maand of twee gaat wat overgebleven is waarschijnlijk de prullebak in maarja...
Het overgebleven snoep breng ik altijd naar een homeless shelter hier in de buurt of ik bewaar het tot de food drives met Thanksgiving. Op die manier is het niet weggegooid. Het wordt altijd dankbaar ontvangen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Gymboree*Mommy
Amerikafan

Bericht door Gymboree*Mommy »

Wat leuke deco allemaal!

Wij hebben het hier ook geviert en het was echt leuk. Echt met trick or treat en alles in de buurt hier en de kids hebben ook aardig wat snoep gescoort.

Wij hebben ook van piepschuim een graafsteen zelfst gemaakt.
Ik ga later vandaag nog wat fotos erbijzetten, Photobucket heeft nu "Site Maintenance" en ik kan niet bij mijn fotos komen.

Ik hoop trouwens wel, dat het hier in Nederland ook opkomt, het is zoveel plezier voor de kids en voor de volwassenen ook - afgezien ervan, dat ik nu angevallen van carpaltunnel-syndrom krijg van het veele pompoen-snijden... :lol:

Afbeelding

Mijn dochter en mijn oppas-jongetje voor onzere huis.
Laatst gewijzigd door Gymboree*Mommy op 03 nov 2007, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Sonja
German born, living in Holland and american shopping-habit - that's me!
Afbeelding
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Wat ziet dat er allemaal ontzettend leuk uit zeg! Jammer dat het in Nederland (nog?) niet zo leeft, aan deze traditie zou ik wel mee willen doen :)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer