Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Cadeautje vanuit Amerika verzinnen?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Ginaatje
Amerika-ontdekker

Cadeautje vanuit Amerika verzinnen?

Bericht door Ginaatje »

Heyy :)

Sinterklaas komt er zo langzamerhand weer aan, en al breng ik deze December door in Amerika, ik wil m'n familie toch wat leuks sturen. Ik vroeg me af of jullie iets kleins, typisch Amerikaans en het liefst niet al te duur weten om naar m'n ouders in Nederland te sturen? Amerikaans voedsel kan ze niet bekoren, en van al te toeristisch prullaria zijn ze ook niet weg. Haha lastig, ik hoop dat iemand me kan helpen?
Idaho, jawel
Orri
Amerika-ontdekker

Bericht door Orri »

haha, ik zit nu in California en heb exact dezelfde crisis :) Zat hier een beetje rond te kijken ter inspiratie, maar schiet nog niet echt op
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Mooie kerstornamenten?

Als het niet te zwaar mag zijn: ik vind dat ze ook altijd van die leuke handdoekjes / theedoekjes hebben met bv. kerstdecoratie op.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Bericht door dutchie_in_boston »

Ik hoorde van familie dat die theezakknijpertjes die hier in iedere keukenwinkel liggen niet te vinden zijn in NL. Ik heb vrienden dus een leuk pakketje gestuurd met theeglazen, zo'n uitknijptangetje, nat-zakje-bordje, en verschillende theeen (cape cod cranberry, maine blueberry en nog een paar van dat soort 'amerikaanse' smaakjes).
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

In voorgaande jaren heb ik veel succes gehad met een van de decoratieve vlaggen, die hier verkocht worden. Wij hebben ze voor en achter ons huis hangen, maar familie van ons hangt ze aan de muur. Ze zijn licht en niet te duur.
Verder heeft bijvoorbeeld Target heel veel leuke Kerstdingen, die je in Nederland niet vindt.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Hier in Texas duik je gewoon een cowboy winkel binnen, vol met typisch Amerikaans spul en ornamenten voor in de kerstboom is zeker ook een goed idee, thee vind ik meer iets Engels.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik drink ook zelden thee :lol: Die Texaanse winkels moeten we echt een keer doen!

Ik vind decoratieve dingen zelf altijd erg leuk in Amerika. Handdoekjes, leuke dingetjes om op te hangen, kerstdecoraties voor in de boom, dat soort dingen.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Smokey Bear is een begrip in de USA. Hele leuke poppetje, sleutelhangers etc. Onze kleinkinderen waren er gek mee.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Yeehaw schreef:Smokey Bear is een begrip in de USA. Hele leuke poppetje, sleutelhangers etc. Onze kleinkinderen waren er gek mee.
Leuk idee. Hoe oud zijn die kids?

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

6,5,4,4 en een op komst.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves