Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
iPod
iPod
Hee mensen,
Lange tijd geleden dat ik hier was. Maargoed, mijn iPod is kapot gegaan... *huil* en nu wil ik uiteraard een nieuwe. Ik ben gaan kijken wat het verschilt op de site van Apple.com en Apple.nl. Dat scheelt je zo'n 80 euro als ik hem in Amerika koop. Dat wilde ik doen, maar ze sturen niet naar Nederland. Nu wil ik aan iemand vragen of iemand een oplossing voor mij heeft die hem voor mij koopt en dan verzend naar mij. Ik denk dat ik zelfs met de verzendkosten dan nog 60 euro win.
Ik weet dat er een bedrijfje in Amerika is die dit doet, maar ik weet echt niet meer welke! Ik wacht op jullie reacties!
Oh, alvast fijne feestdagen!
Mark
Lange tijd geleden dat ik hier was. Maargoed, mijn iPod is kapot gegaan... *huil* en nu wil ik uiteraard een nieuwe. Ik ben gaan kijken wat het verschilt op de site van Apple.com en Apple.nl. Dat scheelt je zo'n 80 euro als ik hem in Amerika koop. Dat wilde ik doen, maar ze sturen niet naar Nederland. Nu wil ik aan iemand vragen of iemand een oplossing voor mij heeft die hem voor mij koopt en dan verzend naar mij. Ik denk dat ik zelfs met de verzendkosten dan nog 60 euro win.
Ik weet dat er een bedrijfje in Amerika is die dit doet, maar ik weet echt niet meer welke! Ik wacht op jullie reacties!
Oh, alvast fijne feestdagen!
Mark
Think positive
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: iPod
Ik denk dat je deze bedoelt:Scrammy schreef: Ik weet dat er een bedrijfje in Amerika is die dit doet, maar ik weet echt niet meer welke! Ik wacht op jullie reacties!
http://www.allesamerika.com/shoppen-in-amerika.html
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hou er wel rekening mee dat bedrijven die dat voor je doen ook geld vragen voor hun dienst,de verzendkosten naar hun adres rekenen, de verzendkosten naar jou rekenen, en dat je dan met een redelijke grote zekerheid nog eens importheffingen en BTW kan betalen aan de bezorger, en je ipod is al snel 40 euro duurder ipv goedkoper.
Ik heb zelf naar volle tevredenheid gebruik gemaakt van de in de vorige post genoemde service, maar dan wel voor iets wat in NL echt heel veel duurder was, die 80 euro verschil op een iPod is vermoedelijk niet genoeg om daadwerkelijk winst te maken.
Ik heb zelf naar volle tevredenheid gebruik gemaakt van de in de vorige post genoemde service, maar dan wel voor iets wat in NL echt heel veel duurder was, die 80 euro verschil op een iPod is vermoedelijk niet genoeg om daadwerkelijk winst te maken.
-
- Amerika-ontdekker
Misschien eens proberen met http://www.borderlinx.com/.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik heb mijn iPod uit de States laten komen, scheelde me 35% (ruim €100). Wat ik heb gedaan is hem online besteld bij een Amerikaans bedrijf en hem af laten leveren bij een hotel. Binnenlandse verzendingen in de USA zijn vaak gratis! Mijn ouders hebben hem toen opgehaald bij de receptie en meegenomen naar NL... zo simpel kan het zijn.
Wellicht kan je iemand vragen die binnenkort naar Amerika gaat of die je iPod naar NL wil meenemen...
Ik wil dat wel doen, maar ik ga over 4 dagen weg, dus dan moet je binnen die tijd wel alle gegevens hebben. Veel succes in ieder geval, stuur me anders ff een PB.
Groeten, Stefan
Wellicht kan je iemand vragen die binnenkort naar Amerika gaat of die je iPod naar NL wil meenemen...
Ik wil dat wel doen, maar ik ga over 4 dagen weg, dus dan moet je binnen die tijd wel alle gegevens hebben. Veel succes in ieder geval, stuur me anders ff een PB.
Groeten, Stefan