Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

koa gold kard???

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
ruud
Amerika-newbie

koa gold kard???

Bericht door ruud »

Hallo allen,

De Koa gold kard is dat voordelig als je drie weken daar rijd en waarschijnlijk ook op de koa campings gaat staan?

Moet ik hem bestellen of is het ook makkelijk om hem daar te
kopen?

groetjes ruud
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

KOA-card

Bericht door nieuwenoord »

Je kan de KOA kaart kopen op je eerste campground bij aankomst. Wij kregen hem de laatste keer bij Jan Doets, waar we toen geboekt hebben.

Ik ben nu druk bezig met de planning voor volgend jaar (o jee, het duurt nog zooooo lang). Er zullen in onze reis wat KOA's zitten, maar lang niet allemaal. Er zijn zoveel andere mooie campgrounds, dat ik vaak op Internet zoek, vooral op http://www.tldirectory.com. Ik heb het boek van de Trailer Life Directory thuis liggen en maak er veelvuldig gebruik van. Bij veel campings kan je ook AAA-korting krijgen op je ANWB-pas. Gecombineerde kortingen zijn meestal niet mogelijk, het is het een of het ander.

Groet,
Monique
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Hoi Ruud,

Een Koacard geeft je 10% korting op de prijs, zoals Monique al aangaf krijg je op verschillende campgrounds ook 10% met je ANWBpas voor zover ik weet niet op een Koa-campground.
Verder heb je nog de Good Sam Club,ddat is een vereniging van campereigenaren veel campgrounds zijn daar lid van en geven ook weer 10% korting hier zitten er wel tussen die korting geven op een ANWBpas.
Zowel de GOOD SAM als de KOA kan je lid worden op de eerste campground kost je $ 12,-- dus met 5 a 6 overnachtingen heb je het er uit.
Persoonlijk vind ik de Koa's niet zo geweldig, Erg grote campgrounds maar ook redelijk duur voor weinig extra.
Van het reisburo of de camperverhuurder krijg je vaak een KOAcard mee.
Gr.
Rob
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer