Maar ik moet zeggen dat ik ongeveer 3,5 week geleden toch echt bijna uit mijn vel sprong, toen ik hoorde dat ze bezig zijn om in Texas een wet er door heen te krijgen dat homostellen geen kinderen mogen adopteren of zelfs pleegkinderen mogen hebben en de homostellen die al pleegkinderen hebben, ze te ontnemen.
De redenen dat hiervoor aangedragen werd is dat kinderen het recht hebben om opgevoed te worden door een man en een vrouw, en dat er via onderzoeken "aangetoond" is dat er pedofielen neigingen zouden zijn bij homostellen

Op de vraag wat er zou gebeuren met de kinderen die ouder waren en buiten de "adoptieleeftijd" viel, dus tieners zeg maar of kinderen ouderen dan "the cuddly infant" en afro-americans. Deze groep word tot heden namelijk wel vaak toegewezen aan homostellen. Werd er gereageerd met, hou je vast, "Then they have to Stay in a kindertehuis (ben ff het woord ervoor kwijt)

Ik woon in Florida, en als ik de verhalen al hoor over de instanties die hier kinderen hoor te beschermen, maar integendeel kinderen die verkeerd geplaatst worden en in een abusive omgeving terecht komen, kinderen die geplaatst worden maar niemand weet meer waar, dan heb ik zo iets waar is men mee bezig.
De reden dat ik er nu weer woest over ben, is omdat ik door iemand "gewaarschuwd" was dat ik op moest passen want 1 van mijn kennissen/vriendinnen zou lesbisch zijn.

Nou je kan je voorstellend dat ik deze persoon dus uit mijn adressenboekje heb geschrapt.
Wat een verschrikkelijke kortzichtigheid, en wat een pijn ze mensen niet aandoen en daar straks dus ook 1000+ kinderen schade meedoen