Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

waar en hoe kan ik online spullen bestellen

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
marco 010
Amerika-newbie

waar en hoe kan ik online spullen bestellen

Bericht door marco 010 »

waar en hoe kan ik online spullen bestellen ..ik heb wel een site van een nederlandse vrouw ,maar dan zijn de kosten zo hoog ,,,
ik ben op zoek naar winkels die vanuit amerika wel spullen verzenden naar nederland ,,,,,,,groetjes marco

**Aangezien deze vraag niet specifiek gaat over het forum of de website zelf, verplaats ik dit bericht naar Amerika Algemeen.

Elke
moderator***
michael66
Amerikakenner

Re: waar en hoe kan ik online spullen bestellen

Bericht door michael66 »

Over wat voor "spullen" heb je het? Er is zoveel te krijgen daar ....
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

marco 010 schreef:waar en hoe kan ik online spullen bestellen ..ik heb wel een site van een nederlandse vrouw ,maar dan zijn de kosten zo hoog
Tja, die mensen doen dat niet als vorm van liefdadigheid, het is voor hun ook een busines waar ze hun brood mee trachten te verdienen. (of dan toch minstens het beleg op dat brood)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Ik kan je helpen. je hebt een PM
marco 010
Amerika-newbie

Bericht door marco 010 »

michael66 schreef:Over wat voor "spullen" heb je het? Er is zoveel te krijgen daar ....
over merkkleding (tommy hilfigger, schoenen ,nike,,,,k-swiss
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Die nederlandse vrouw was begin deze maand zelfs in het rtl nieuws. Ze doet goede zaken.
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

Veel bekenden van bekenden van familie verzoeken mij om spulletjes te verzenden, als ik dan zeg dat ik het niets voor niets doe, moet er voor shoppen, ook nog naar het postkantoor etc. dan haakt men af......Ik verwijs ze dan altijd door naar de site van Ellen.....

Ruilen bevalt mij beter :mrgreen: :mrgreen:
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

pyca schreef:Die nederlandse vrouw was begin deze maand zelfs in het rtl nieuws. Ze doet goede zaken.
Klopt, maar ik vraag mij nu dus af of haar zendingen niet extra gecontroleerd worden.
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

myste87 schreef:
pyca schreef:Die nederlandse vrouw was begin deze maand zelfs in het rtl nieuws. Ze doet goede zaken.
Klopt, maar ik vraag mij nu dus af of haar zendingen niet extra gecontroleerd worden.
Ik bestel vaker via Ellen, mijn ervaring is dat haar zendingen altijd snel afgeleverd worden (+/- 10 dagen), wel ben ik altijd de pineut en moet ik douanekosten betalen. Maar dat moet ik bij alle VS zendingen, niet alleen die via Ellen.
Jikke
Amerikafan

Bericht door Jikke »

Ik ben op zoek naar een baseball cap voor mijn vader. Hij heeft nogal een grote maat die in Nld. niet te krijgen is. Ik had een mooie voor hem gekocht in LA. Hij droeg hem altijd, maar mijn moeder heeft hem in de was gegooid en nu is de vorm uit de cap......zonde dus!

Wat is het email adres van Ellen, ik zou graag aan haar willen vragen of zij voor mij een cap kan regelen...

Alvast bedankt!!
Groet, Jikke
USA 2007: http://arnojikke.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Florida 2010: http://florida2010.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
New York 2011: http://newyork2011.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (under construction)
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
michael66
Amerikakenner

Bericht door michael66 »

Zoek je een cap van een bepaald team of zo? Ik heb er hier nog een heleboel hangen, als wat je zoekt erbij zit mag je 'm hebben.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Op Ebay is ook gigantisch veel te vinden trouwens....
Jikke
Amerikafan

Bericht door Jikke »

Ik ben op zoek naar een dichte cap (en dan niet zo'n rapperspet, maar een gewone spelerspet) met de maat 7 1/4.......Team maakt mij niet zoveel uit, maar je zult begrijpen dat mijn vader een beetje neutrale pet zoekt.....

Ik weet niet of je zoiets aan de muur hebt hangen???
USA 2007: http://arnojikke.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Florida 2010: http://florida2010.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
New York 2011: http://newyork2011.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (under construction)
hansel79
Amerika-newbie

Bericht door hansel79 »

overzicht van veel amerikaanse online shops die ook nog eens naar Nederland shippen:

***Opmerking moderator: link weggehaald omdat Hansel79 slechts 3 berichten op het forum gepost heeft, en elk bericht bevatte een link naar dezelfde website. Het lijkt er op dat dit ongeoorloofde reclame is.

Elke***
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer