Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Laptop kopen met azerty toetsenbord
Laptop kopen met azerty toetsenbord
De prijzen in amerika zijn nu zo interessant dat electronica kopen financieel aantrekkelijk kan zijn.
Voor onze Belgische vrienden zou ik willen weten of er laptops met azerty toetsenbord te koop zijn in Amerika.
Azerty is een andere indeling van het toetsenbord. In Nederland hebben we een zgn qwerty indeling.
We komen tijdens onze reis in new york-washington-los angeles-las vegas-salt lake city-Denver.
Ik ben benieuwd,
Erik
Voor onze Belgische vrienden zou ik willen weten of er laptops met azerty toetsenbord te koop zijn in Amerika.
Azerty is een andere indeling van het toetsenbord. In Nederland hebben we een zgn qwerty indeling.
We komen tijdens onze reis in new york-washington-los angeles-las vegas-salt lake city-Denver.
Ik ben benieuwd,
Erik
Re: Laptop kopen met azerty toetsenbord
hier is al eerder een topic over geweest, maar je kunt al wel raden dat door de enorme vraag naar belgisch/franse toetsenborden in Amerika de winkels daar vol liggen met keuze uit vele modellen die dan ook nog eens laag geprijst zijn door de enorme omzet. 

... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Het eerdere topic ging over een toetsenbord.
Het gaat mij om een complete laptop met azerty toetsenbord.
Ik zou graag willen weten waar je die in een van de genoemde steden kunt kopen.
Erik
Het gaat mij om een complete laptop met azerty toetsenbord.
Ik zou graag willen weten waar je die in een van de genoemde steden kunt kopen.
Erik
AZERTY wordt in de VS niet gebruikt. Het is dus over het algemeen ook niet te koop. Wellicht kan het besteld worden, maar dan kan je met een behoorlijke wachttijd komen te zitten, aangezien die dan Build To Order zou moeten zijn..
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je beste optie is en blijft een azerty plankje hier kopen,in Amerika zal je idd een BTO model moeten hebben,met de bijbehorende wachttijd.
Misschien als je vanaf hier al besteld,en in je vakantie ophaalt........
Misschien als je vanaf hier al besteld,en in je vakantie ophaalt........
't Is maar een idee ... "vroeger" haalden we wel eens wat toetsen bij een collega los en wisselden die om. Kan dat ook met een laptop? Want dan is het gewoon een kwestie van de toetsenbordinstelling nog softwarematig om te zetten naar azerty.
Wij hebben vorig jaar een laptop gekocht in de US.
Na een korte gewenningsperiode vind ik querty eerlijk gezegd veel makkelijker. Je hoeft de shift niet in te drukken voor de cijfers, de leestekens staan op een veel logischer plaats, ...
Er is maar 1 nadeel: als je ook in het Frans moet typen, heb je een probleem want de franse accenten vind je niet terug op een querty klavier.
Na een korte gewenningsperiode vind ik querty eerlijk gezegd veel makkelijker. Je hoeft de shift niet in te drukken voor de cijfers, de leestekens staan op een veel logischer plaats, ...
Er is maar 1 nadeel: als je ook in het Frans moet typen, heb je een probleem want de franse accenten vind je niet terug op een querty klavier.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties
- 16292 Weergaves
-
Laatste bericht door tofke
-
- 18 Reacties