Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rookgedrag in de US
-
- Amerikafan
geen bericht is goed bericht
Laatst gewijzigd door ftwproductions op 26 mei 2005, 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Inderdaad het grote nadeel van roken is dat iemand anders wordt benadeeld. Ik rook niet en word altijd misselijk als ik in de buurt ben van rokers (zelfs alleen al van hun kleren soms als het zware rokers zijn).Mack schreef:"Kissing a smoker is like licking an ash-tray"
Over McDonalds, helaas waren we in het weekend in het ziekenhuis (heel ander topic) maar daar hadden ze een 24-uurs McDonalds binnenin! Can you believe it? Ik werd ontslagen uit het ziekenhuis en had erg honger, dus zijn we maar even naar McDonalds geweest...
Dora
Heb jij nu al jouw 134 berichten op dit forum vervangen door "geen bericht is goed bericht" ?ftwproductions schreef:geen bericht is goed bericht
Ik lees regelmatig een ‘aantal pagina tellend’ topic helemaal uit, en het viel me op dat al jouw
bijdragen zijn vervangen door bovengenoemde tekst......
Jammer, want nu vallen gaten in sommige discussies.. zoals deze!
Sandy
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
<Moderator hoed op> Jeroen heeft mij de persoonlijke redenen voor het weghalen van zijn berichtjes geschreven. Het is jammer, dat bepaalde topics hierdoor ietwat ontwricht zijn, maar laten we verder on topic blijven hier
.

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith